Pentru al patrulea webinar din seria Commerce School of the Future am ales să ne ducem direct înspre practică și aplicabilitate. V-am ascultat dorințele voastre și interesele și ne-am dus pe trei direcții esențiale pentru cei care sunt la început cu magazinele online, dar și cei care vor să afle mai mult.

Înscrie-te direct aici, lasă-ne întrebări și primești prezentările speakerilor.

Ce facem în al patrulea webinar? Facem, de fapt, trei workshop-uri:

  1. Cum să alegi o platformă tehnică pentru magazinul tău online? Cristi Movilă, Country Manager VTEX.
  2. Cum investești în Google și Facebook Ads ca să crești prezența online a magazinului? Raluca Radu, Country Manager Answear, cofondator GPeC și trainer de digital marketing.
  3. Cum faci conținut care să scoată în evidență magazinul tău online? Alina Ignat, Head of Brand Marketing la Vivre.

Cum te înscrii la webinar?

Webinarul poate fi urmărit joi, ora 17.00, pe mai multe platforme. El va conține 3 prezentări care vor fi trimise participanților înscriși și sfaturi concrete.

Ca să te înscrii pentru a primi reminder, o poți face direct la acest link.

Webinarul va fi disponibil și ulterior celor înscriși la el, iar prezentările vor fi trimise doar celor care se înscriu în prealabil, ei primind mail-urile vineri, 15 mai, cu toate prezentările speakerilor.

De asemenea, vom avea și o sesiune de Q&A pentru ca publicul să afle răspunsuri concrete de la speakeri. Dacă vrei să lași o întrebare, o poți face în formularul de mai jos. Formularul nu funcționează ca modalitate de înscriere.

Programul webinarului

  1. Prezentare Alina Ignat, Head of Brand Marketing Vivre
  2. Prezentare Raluca Radu, Country Manager Answear
  3. Prezentare Cristi Movilă, Country Manager VTEX
  4. Evoluția comerțului online în perioada de două luni de stare de urgență și planurile de după intrarea în starea de alertă
  5. Introducere participanți și speakeri + așteptare audiență (startul se dă pe Zoom la 16.55, live pe Facebook de la ora 17.00)
  6. 3 lucruri învățate de invitații noștri în timpul acestor luni care pot fi transmite tuturor celor care lucrează în comerțul online.
  7. Q&A audiență către toți speakerii (întrebările din formular + cele puse în timpul transmisiunii live)