În prezent, WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, distribuie în exclusivitate 5 branduri: Ingersoll, Accurist, Sekonda, William S și nou lansatul Marc Jacobs.

Până la finalul anului, WatchShop.ro estimează că va genera din vânzările celor 5 branduri exclusive aproximativ 30% din cifra de afaceri totală.

Brandurile distribuite exclusiv pot fi găsite online pe WatchShop.ro, în showroom-ul offline din București, din Strada Morilor Nr. 42, precum și la cei 12 parteneri din țară.

”Am văzut, în ultimele luni, un interes crescut pentru ceasuri de designer, iar printre brandurile cel mai des menționate de clienții noștri se număra Marc Jacobs, pe care am decis să-l aducem în exclusivitate în România. Este un brand fashion, trendy și chiar aspirațional, aș spune, poziționat în zona produselor medium-high. Ne este foarte clar că, acum, Marc Jacobs se pliază foarte bine pe preferințele românilor, care caută ceasuri cu un design contemporan și pentru care alocă bugete mai mari decât o făceau înaintea pandemiei de COVID-19”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

Acesta precizează faptul că este un moment oportun pentru comerțul online de ceasuri și bijuterii, care are toate premisele unei creșteri rapide, întrucât nevoia de interacțiune cu produsul nu este una mare, iar acest lucru fiind înțeles acum inclusiv de cumpărătorii care înainte erau exclusiv din offline.

În acest context, WatchShop.ro se așteaptă ca vânzările de ceasuri Marc Jacobs să genereze 10% din totalul înregistrat de retailer în 2020.

În prezent, WatchShop.ro listează peste 30 de modele de ceasuri Marc Jacobs, din colecțiile The Cushion, The Cuff și The Round, cu prețuri ce pornesc de la 1.250 de lei și pot ajunge până la 2.250 de lei.

Până la finalul anului, WatchShop.ro va diversifica gama de produse și va aduce mai multe modele Marc Jacob, în funcție de feedback-ul clienților.