În esență, Up Achiziții este o platformă care vine în ajutorul companiilor mici și mijlocii cărora le facilitează interacțiunea cu furnizori de produse și servicii. ”De ce ar trebui să folosească un IMM serviciile platformei? Pentru că nu se compară puterea de negociere pe care o ai ca IMM comparativ cu o platforma unei companii care aduce volume”, a precizat în cadrul unui eveniment de presă Elena Pap, director general Up România.

Platforma Up Achiziții simplifică și eficientizează activitatea IMM-urilor, principalele avantaje fiind că acestea vor primi o singură factură la contractarea de produse și servicii multiple, nu vor mai fi obligate să aloce reurse umane suplimentare pentru a centraliza ofertele furnizorilor și pentru a plasa comenzi, iar plățile se fac la termen, ca să nu pună presiune asupra cash-flow-ului.

De altfel, potrivit celor de la Up România, acestea sunt parte din beneficiile pe care și le doreau micii antreprenori români și lucrurile care i-au motivat să implementeze această platformă la nivel local: prețuri avantajoase, acces la furnizori de top, totul realizat într-un timp foarte scurt.

Pe cealaltă parte, furnizorii au identificat propriile probleme în abordarea clienților din categoria IMM. ”Este foarte greu să intri în contact cu această categorie de clienți pentru că nu se promovează, nu le știi bugetele și ajunge să te coste prea mult, ca furnizor, să încerci să vinzi către IMM-uri”, a precizat Elena Pap.

Potrivit acesteia, pentru început, platforma aduce soluții din zona serviciilor de curierat, apă/cafea/ceai, birotică și papetărie. ”Pentru început, am adus serviciile cele mai solicitate de clienții noștri”, a declarat pentru start-up.ro Elena Pap, menționând că, în cel mai scurt timp, pe platformă vor fi introduse și servicii medicale sau asigurări, precum și pe segmentul benzinăriilor.

”Important de menționat este faptul că am negociat cu furnizorii reduceri pentru clienții platformei Up Achiziții care pot ajunge la 60% în funcție de servciile și volumele achiziționate”, a mai spus reprezentantul Up România.

În acest moment, Up România are cu portofoliu de peste 15.000 de clienți cu 750.000 de angajați, 80% dintre aceste companii fiind pe segmentul IMM. ”Estimarea noastră este ca într-un an de existență a Up Achiziții, platforma să ajungă să fie folosită de 2.000-3.000 de IMM-uri locale, mai ales că, serviciile sunt gratuite pentru acestea”, a adăugat Elena Pap, precizând faptul că și PFA-urile pot folosi serviciile platformei. ”Cât timp există un CUI, toată lumea are acces pe platformă”.