Lansarea marchează prima aniversare a UiPath Immersion Lab și va permite UiPath să continue să ofere sprijin companiilor în ciuda mobilității reduse. Am povestit despre lansarea Immersion Lab în acest material.

În martie 2019 UiPath a devenit prima companie furnizor de software RPA care a oferit clienților și partenerilor săi posibilitatea de a testa tehnologia de automatizare a companiei prin experiențe directe, interactive și personalizate în UiPath Immersion Lab din București.

Având la centrul său inovația, misiunea principală a UiPath Immersion Lab este să vină în ajutorul acelor echipe care promovează automatizarea în cadrul companiilor lor și să le sustină în implementarea acesteia la scară largă.

De la lansare, UiPath Immersion Lab a găzduit aproximativ 400 de vizite, timp în care echipa sa a creat numeroase proiecte de co-inovare împreună cu clienți și parteneri ai UiPath.

Ca răspuns la provocările de mobilitate cu care se confruntă în prezent comunitatea de afaceri pe fondul COVID-19, soluția online va oferi clienților și partenerilor UiPath acces direct și îmbunătățit la experiențele de automatizare oferite de UiPath Immersion Lab.

Dintr-un parcurs unic al Immersion Lab, audiența va accesa la distanță o serie de spații virtuale pentru a participa și interacționa cu echipa acestuia precum și cu experții UiPath.

Soluția de streaming folosită este compatibilă cu toate platformele majore de streaming video și de conferințe și plasează participanții în birouri virtuale, unde au acces direct la fiecare prezentator și expert pentru a pune întrebări.

După încheierea sesiunilor live, conținutul transmis va fi disponibil la cerere sub forma unui micro-site perfect adaptat pentru a fi reutilizat intern.

”Acum un an am lansat ideea creării unui spațiu în care clienții și partenerii noștri pot cunoaște îndeaproape ‘arta posibilului’ prin intermediul tehnologiei noastre și unde-și pot testa ideile iar răspunsul a depășit orice imaginație. Nimic nu se compară cu emoția de a vedea cum mințile pasionate de automatizare pot lucra îndeaproape și pot visa și executa proiecte de inovație care transformă modul în care clienții noștri își desfășoară operațiunile. Datorită soluției recent lansate, vom putea continua să fim gazdele clienților noștri și să le oferim asistență neîntreruptă de-alungul întregului lor parcurs lor de hiperautomatizare, ajutându-i să accelereze inovațiile digitale într-o perioadă marcată de perturbări majore", spune Boris Krumrey, VP of Automation Innovations la UiPath și designerul conceptului Immersion Lab.

Pe data de 13 iulie, UiPath anunța faptul că a devenit decacorn. În traducere, după o nouă rundă de investiții, valoarea companiei a trecut de 10 miliarde de dolari. Am aflat de la Vargha Moayed, Chief Strategy Officer UiPath, câteva detalii despre strategia de dezvoltare a companiei născute în România în urma finanțării Series E.