În esență, Tokinomo este un dispozitiv electromecanic care folosește senzori de mișcare, lumină și sunet pentru a promova produsele la raft, în principal în super și hypermarketuri.

Premiu pentru inovație la Retail Business Technology Expo

Câștigător al marelui premiu pentru inovație la târgul RBTE London 2018 (cea mai prestigioasă expoziție dedicată industriei de retail din Europa), startup-ul românesc Tokinomo este considerat a fi unul dintre cele mai inovative și de succes proiecte de retailtech la nivel internațional.

Eficiența robotului promoțional Tokinomo a fost dovedită la nivel de creșteri în vânzări și brand awareness si a atras colaborări cu branduri FMCG de top precum Coca Cola, Heineken, Unilever, Pernod Ricard, PepsiCo și retaileri ca Mega Image, Carrefour, Media Markt.

Campaniile de promovare a produselor folosind Tokinomo generează, în medie, creșteri în vânzări de 200% și au un impact pozitiv pe termen lung asupra notorietății brandului.

Studiile de caz Tokinomo arata reacțiile pozitive ale consumatorilor care interacționează cu produsele vorbitoare, zâmbesc și le filmează pentru a le publica pe rețelele de socializare.

Muzeul va putea fi vizitat între 08 - 24 noiembrie în incinta Arcub (Hanul Gabroveni).