The Entrepreneurship Academy, singura facultate de antreprenoriat în care înveți de la antreprenori, începe cursurile în această toamnă. Deschisă în parteneriat cu Team Academy din Olanda, The Entrepreneurship Academy  aduce în România un nou model educațional universitar.

Programul de studiu combină cursuri cu experți din mediul de business cu stagii de practică anuale în străinătate, ambele menite să le ofere sprijinul teoretic pentru a-și dezvolta, în echipe, afaceri reale. Acest model a fost implementat cu succes și în Finlanda, Franța, Germania, Marea Britanie, Spania, Ungaria, Argentina și Peru, cu rezultate extraordinare: 91% dintre absolvenții acestui model educațional au un loc de muncă în primele șase luni după absolvire, iar 47% au un business sustenabil la doi ani după absolvire.

EA - Boot Day (1)

Academia le oferă tinerilor care își doresc să devină antreprenori posibilitatea nu doar să învețe de la antreprenori cu experiență locală și internațională, ci și să aplice imediat ceea ce învață, familiarizându-se, astfel, cu realitățile mediului de business din România. Pe parcursul celor patru ani de studiu, studenții antreprenori își vor împărți timpul între cursuri de administrarea afacerilor, marketing, economie, management sau vânzări și crearea și dezvoltarea unor business-uri profitabile, sub îndrumarea unor antreprenori și oameni de afaceri de renume. Printre aceștia se numără și Florin Ilie – Head of Financial Markets Sales al ING Bank în Romania ING, Steven van Groningen – CEO Raiffeisen Bank, Cosmin Alexandru – decan al The Entrepreneurship Academy și Sergiu Neguț – Antreprenor și Associate Dean la Maastricht School of Management.

EA - Boot Day (2)

În același timp, anual, studenții vor efectua stagii de practică în străinătate – în Amsterdam, Silicon Valley și într-o țară cu piață emergentă. Mai mult decât atât, la finalul facultății, ei vor avea propria lor companie deja înființată.

Perioada de aplicații pentru anul universitar 20162017 a fost deschisă în luna ianuarie printr‐o serie de evenimente, numite BootDay, în care liceeni din clasa a XII‐a din toată țara participă la o simulare de o zi a programului de antreprenoriat. Primul BootDay a avut loc sâmbătă, 6 februarie, unde 12 candidați au avut la dispoziție 10 ore să rezolve un brief al unei companii românești și să propună soluții reale pe care clientul le poate implementa în dezvoltarea business-ului. BootDay-ul este ultima etapă din procesul de aplicare la The Entrepreneurship Academy, la finalul căruia candidații primesc răspunsul pozitiv sau negativ în privința acceptării lor la facultatea de antreprenoriat.

Pentru următorul eveniment care va avea loc în perioada 12-13 martie înscrierile sunt deschise pe site‐ul: www.entrepreneurship‐academy.ro. Ca să aplici la The Entrepreneurship Academy trebuie să ai Bacalaureatul și o diplomă de certificare a cunoștințelor de limbă engleză. Costul anual este de 6.500 de euro, dar include deplasarea la Amsterdam. De asemenea, costurile deplasărilor studenților în Silicon Valley vor fi acoperite de performanța business-urilor lor, dezvoltate în timpul celor patru ani.