Iar dacă mai avem și un business, avem o altă gamă variată de aplicații care ne ajută să analizăm, să ne administrăm și să ne conducem afacerile. Pentru antreprenorii mai mici sau mai mari, care vor să-și gestioneze o parte din aspectele unei afaceri din același loc, am găsit câteva template-uri Excel, gratuite, care le oferă o mână de ajutor.

Facturi

Sales invoice tracker

Acest template vă permite să aveți un istoric al clienților, al facturilor pe care le-ați emis și a detaliilor acestora. Așa veți avea la un loc, într-un singur document, toate informațiile necesare la nivel de facturare, fără a mai fi nevoiți să aveți fișiere separate stocate peste tot prin calculator.

Service invoice

Dacă template-ul anterior vă ajută să stocați mai ușor informațiile din facturi, acesta vă ajută să trimiteți facturi cu un design mai interesant și diferit, care pot fi completate rapid.

Inventare

Inventory list with reorder highlighting

Acest template este extrem de util pentru proprietarii micilor afaceri: oferă acces rapid la informații care pot fi sortate în funcție de nevoi.

Vezi cinci aplicații mobile care promit să-ți facă viața mai ușoară.

Warehouse inventory

Dacă aveți un depozit, acest template vă poate ajuta să aveți o evidență a lucrurilor de prin el. Puteți printa o listă de produse care trebuie ridicate din depozit, pot fi făcute observații în cazul unor noi comenzi, și, de asemenea, puteți vedea mereu valoarea mărfii din depozit.

Angajați

Time card

Ca să aveți o idee mai bună despre concediile medicale sau de relaxare ale angaților, de momentul în care trebuie să le plătiți salariile, atunci acest template este extrem de util.

Employee time sheet

Acest template vă oferă informații despre orele lucrate de angajați, iar acestea pot fi sortate pe săptămâni, luni sau ani. Totalul este calculat în mod automat.

Buget

Monthly business budget

Un mod util în care puteți controla veniturile și cheltuielile firmei este prin acest template Excel. Puteți realiza chiar și un sumar al celor mai mari 5 cheltuieli pe care le are compania, pe care-l puteți compara cu sumele pe care le-ați estimat inițial că le veți cheltui.

Personal monthly budget spreadsheet

Acest template din Excel, pe care-l puteți accesa în mod gratuit, vă permite să vă faceți o imagine de ansamblu asupra diferențelor dintre cheltuielile estimate și cele pe care le aveți în realitate.

Împrumuturi

Loan amortization schedule

Dacă ați luat un împrumut de la bancă, sau aveți alte surse de finanțare ale business-ului și aveți de plătit o rată lunară, folosiți acest template din Excel pentru a vă face un plan de plăți și pentru a vedea și cât mai aveți de returnat din suma totală. Așa nu veți uita niciodată când trebuie să faceți plata și, mai ales, care este suma pe care trebuie să o plătiți.

Cum să fii mai productiv ca antreprenor - aplicații care te ajută să nu mai pierzi vremea

Evidența proiectelor

Project tracker

Știm că există o grămadă de aplicații utile pentru micii antreprenori, care permit un control eficient al activităților și proiectelor, toată echipa având acces imediat la statusul acestora. Însă, de ce să nu încercați și template-ul Excel care are cam aceleași funcționalități. Veți ști ce proiecte sunt în derulare, cât durează și cine lucrează la ele și puteți face observații pe marginea acestora chiar din document.

To-do list for projects

Această listă din Excel vine în completarea celei de mai sus. Așa că, dacă aveți proiecte mari, care se derulează pe o perioadă mai mare de timp, puteți face o listă a lucrurilor pe care trebuie să le rezolvați pentru a duce proiectul la bun sfârșit. De asemenea, în acest template puteți face notițe pentru fiecare sarcină în parte și vedeți procentul finalizat din proiect.