Informația a fost prezentată de Nikolay Storonsky, CEO-ul companiei, în cadrul conferinței LendIt Europe, fiind citat de Business Insider. Planurile de extindere ale startup-ului londonez se vor concretiza în prima parte a anului viitor.

Totodată, Storonsky a precizat că, de la lansarea conturilor pentru clienții business, în luna iunie a acestui an, Revolut a ajuns să adauge câte 40-50 de noi clienți în fiecare zi și vizează să ajungă și la 100 de noi clienți de business zilnic.

Și conturile clienților individuali înregistrează o creștere rapidă, Revolut ”furându-le” băncilor cam 3.000-3.500 de persoane în fiecare zi. Potrivit CEO-ului companiei, 60% din noile conturi sunt ale clienților din Europa continentală, în timp ce restul clienților vin din Marea Britanie (aceasta este cea mai mare piață de clienți individuali pentru Revolut, fiind urmată de Franța, Spania, Grecia și Lituania).

Startup-ul este prezent și la nivel local din luna mai a acestui an.

Potrivit lui Nikolay Storonsky, Revolut are peste 900.000 de clienți și a procesat, în cei doi ani de existență, tranzacții de peste 5 miliarde de dolari. În acest moment, aplicația este folosită de 180.000 de persoane în fiecare zi, 600.000 de clienți folosind serviciile Revolut cel puțin o dată pe lună.

Recent, Revolut a lansat și un serviciu de asigurări, oferind și opțiunea de împrumuturi. Și asta pentru că fondatorii săi își iau în serios rolul de a fi ”o alternativă globală pentru sectorul bancar”. Revolut a primit finanțari în valoare de peste 66 de milioane de dolari, startup-ul fiind evaluat la aproape 400 de milioane de dolari.

În acest moment, prin intermediul Revolut utilizatorii pot transfera bani direct prin aplicația mobilă (26 de valute sunt disponibile, inclusiv lei) către alți clienți care au cont în cadrul Revolut, dar și către persoane care nu folosesc acest serviciu, prin intermediul unui simplu mesaj, prin WhatsApp sau email.

Totodată, pot lua împrumuturi și au acces la conturi curente deschise la o serie de bănci din Marea Britanie (startup-ul a introdus această opțiune în luna februarie a acestui an – utilizatorii au acces la un număr de cont și la un IBAN) – clienții care nu trăiesc în Marea Britanie vor avea, în curând, acces la IBAN-uri în euro sau dolari. Prin intemediul cardului de debit, clienții au acces la peste 90 de valute din întreaga lume pe care le pot retrage de la bancomate.

Folosindu-se de o platformă de împrumuturi de tip peer-to-peer, compania le oferă clienților posibilitatea de a beneficia de un credit al cărui cost este cu aproximativ 50% mai mic decât în cazul băncilor, iar deschiderea unui cont curent durează doar câteva minute.