Atunci când vine vorba de leadership, se vorbește mult de autenticitate și despre importanța promovării încrederii la locul de muncă. Cu toate acestea, aceste concepte pot părea vagi și oarecum irelevante pentru responsabilitățile de zi cu zi ale unui manager. În această privință, un fost manager de la Google spune că un șef bun este aceala care le transmite oamenilor încrederea că, deși o vor da în bară uneori, este în regulă, pentru că este un lucru omenesc - în loc să pretindă că ar fi supraom și nu greșește niciodată sau că nu are nevoie de îndrumare.

Lexi Reese este una dintre angajații care a avut ocupat o poziție de managament în companiile Google și American Express, iar acum este COO la Gusto, companie care dezvoltă soluții de management în HR pentru antreprenori.

Experiența arată că antreprenorii care își recunosc slăbiciunile sunt cei care dezvoltă mai multe implicare în rândul angajaților. Reese spune că încurajează șefii să reducă din așteptările pe care și le impun. Ea le spune că atunci când echipa lor va trece printr-o situație mai stresantă și este probabil să nu facă față obiectivelor manageriale pe care și le-au stabilit, trebuie să fie îngăduitori cu ei înșiși în acele situații.

Reese spune că „dacă ați stabilit suficientă încredere în rândul angajațiloir, cred că, în general, ei pot face față unor astfel de situații; dacă nu ați făcut-o, atunci nu veți avea o echipă foarte bună pentru mult timp”. Ea continuă prin a spune că, atâta timp cât încerci în mod constant să faci ceea ce este corect și nu îți ascunzi urmele, oamenii vor să te ajute să rezolvi problema.