Garantată de Allianz Global Assistance, Samsung Mobile Care este singura poliță de asigurare pentru clienți în care repararea dispozitivelor mobile Samsung este efectuată de tehnicieni autorizați Samsung, folosind piese originale Samsung. Serviciul Samsung Mobile Care este disponibil pentru dispozitivele Samsung Galaxy S7, S8, S8 +, S9, S9+, Note8 și Note9.

„Viața este imprevizibilă, așa că la Samsung vrem să oferim clienților noștri siguranță atunci când folosesc dispozitivele mobile. Având un serviciu de reparații garantat și serviciul de relații cu clienții susținut direct de Samsung, ajutăm la menținerea funcționalității și duratei de viață a dispozitivelor mobile", a declarat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service în cadrul Samsung Electronics România.

Cu o asigurare completă a daunelor, Samsung Mobile Care este destinat situațiilor neprevăzute. Dispozitivele sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcționalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliței lor de asigurare de doi ani.

Tehnicienii autorizați Samsung vor efectua reparațiile dispozitivului ca parte a pachetului Samsung Mobile Care, folosind numai componente Samsung verificate. Pe parcursul procesului de revendicare, clienții vor vorbi întotdeauna direct cu agenții Samsung și tehnicienii cu expertiză.

Cu opțiunea de plată în avans sau lunară, Samsung Mobile Care a fost conceput pentru a pune utilizatorul pe primul plan. Clienții pot achiziționa serviciul de pe samsung.com/ro în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil și au o perioadă de 14 zile după achiziție, în cazul în care doresc să anuleze cererea.

Specificații Samsung Mobile Care

Preț recomandat

599,99 de lei plata în avans pentru cei 2 ani sau 29,99 de lei / lună timp de 2 ani

Franșiză

369,99 de lei

Daune

Orice daună accidentală

Dispozitive compatibile cu programul

Galaxy S7/ S8/ S8+/ Note8/ Note9/S9/S9+

Limita de revendicare

De două ori pe parcursul a doi ani

Metodă de plată

Plată în avans sau lunară

Perioadă de reflecție

Capacitatea de a anula și de a obține o rambursare de 100%

14 zile

Rezilierea anticipată

După perioada de reflecție

Rambursare pro-rată

Perioada de cumpărare după achiziționarea de smartphone-uri

30 zile

Termenul de așteptare înainte de prima cerere

0 zile

Transferabilitate

Da (doar la plata în avans)

Foto credit: Poravute_Siriphiroon / Deposit Photos