Veniturile e-shop-ului au ajuns la 384 de milioane de euro, cu 56 de milioane peste nivelul înregistrat în anul precedent, acesta fiind cel mai bun rezultat al companiei din cei 15 ani de activitate.

Anul trecut, Notino a atras 2,1 milioane de clienți noi în Europa, iar cifra de afaceri înregistrată în România a reprezentat 8% din totalul vânzărilor.

Compania a înregistrat un an record și în ceea ce privește numărul de produse vândute. „În 2019 am înregistrat vânzări de aproximativ 35 de milioane de unități, comparativ cu 2018, când am vândut 29 milioane de produse. Vorbim despre o creștere anuală de 20%. Cea mai mare pondere au reprezentat-o parfumurile, cu peste 6 milioane de unități vândute,“ a declarat Zbyněk Kocián, Director General al companiei Notino.

Clienții au fost foarte interesați și de produsele de îngrijire a tenului sau produse cosmetice, precum și de produsele pentru îngrijirea părului sau parfumuri pentru casă.

Cea mai bună zi a anului a fost, ca și în 2018, Black Friday, pe data de 29 noiembrie. ”De Black Friday, am gestionat 100.000 de comenzi și am vândut 400.000 de produse. Clienții noștri au cumpărat aproximativ 280 de produse pe minut,“ a declarat Tomáš Hofer, director logistic al companiei Notino.

În anul 2019, compania și-a extins rețeaua de magazine fizice și puncte de ridicare. Notino și-a deschis al doilea magazin în București, în centrul comercial Mega Mall, având în prezent magazine fizice în 9 țări.

Compania intenționează să extindă și să modernizeze magazinele fizice existente, să extindă gama de produse, să introducă în funcționare un al doilea depozit și să extindă rețeaua de canale de distribuție în toată Europa, ceea ce va scurta termenele de livrare a comenzilor în peninsula Scandinavă și Marea Britanie, de exemplu. De anul trecut, Notino operează în 24 de țări, după ce și-a extins activitatea în Elveția și Rusia.