Lectură de 2 min

Revolut în România – vom avea IBAN-uri pentru lei în 2 luni

Abonează-te pe  
Fintech-ul Revolut a lansat oficial operațiunile din România în urmă cu o lună, însă piața locală crește într-un ritm mult mai bun decât cel anticipat inițial.
Revolut în România – vom avea IBAN-uri pentru lei în 2 luni

Astfel, săptămâna aceasta, compania fondată în urmă cu 3 ani de doi foști bancheri în Londra, a ajuns la 40.000 de clienți în România, iar ritmul de creștere și de adopție al serviciilor oferite de startup-ul fintech plasează țara noastră, în acest moment, în rândul primelor 10 țări pentru Revolut.

”Ambiția mea este ca România să ajungă în primele 5 țări la nivel european pentru Revolut”, a spus aseară, în cadrul unei noi întâlniri cu fanii Revolut de la București, Irina Scarlat, country manager al fintech-ului.

Totodată, ea a precizat că își dorește ca pe viitor, cel puțin 20% dintre utilizatorii locali să folosească Revout ca și cont principal.

Revolut - IBAN pentru lei

La acest lucru ar putea contribui lansarea IBAN-urilor pentru lei, care ar permite utilizatorilor locali încasarea salariului direct pe cardurile Revolut. În prezent, utilizatorii Revolut din România au acces la IBAN-uri pentru euro, dar și pentru lire sterline. ”Lucrăm la IBAN-urile românești, iar acestea ar putea fi oferite în aproximativ 2 luni”, a precizat și Chad West, Chief Marketing Officer în cadrul Revolut, prezent la București.

Printre noutățile anunțate de oficialii Revolut la al doilea RevRally de la București se numără lansarea în următoarea săptămână a unui program pentru ambasadorii Revolut (aceștia vor avea acces exclusiv la testarea unor noi servicii, vor participa la evenimentele Revolut, vor putea folosi serviciul Premium în mod gratuit dacă vor mai aduce alți 25 de noi utilizatori), extinderea întâlnirilor cu fanii startup-ului și în alte orașe din țară (pe listă sunt Cluj, Constanța, Timișoara, Sibiu, Brașov, Iași).

Recent, cei de la Revolut au anunțat faptul că vor lansa o platformă globală de trading pentru a cumpăra și vinde acțiuni listate la bursă, fără comision. Prin intermediul platformei, clienții Revolut vor putea investi în companii precum Apple sau Amazon în câteva secunde. ”Platforma este în lucru și va fi lansată în 6-12 luni. Este un proiect foarte mare pentru noi și vrem să ne asigurăm că totul va merge ca la carte”, a mai precizat Chad.

În ultimele 12 luni, numărul clienților Revolut din Europa a trecut de 2,1 milioane de utilizatori, crescând cu peste 300% și transformând compania londoneză în compania fintech cu cea mai rapidă creștere din Europa. Clienții companiei au efectuat peste 100 de milioane de tranzacții individuale, cu un volum lunar total de 2 miliarde de dolari.

Revolut - extindere globală

Revolut a fost înființat în iulie 2015, iar în 3 ani de existență a avut o evoluție fulminantă, primind investiții totale de peste 340 de milioane de dolari și reușind să ajungă la peste 2 milioane de utilizatori doar în Europa. Totul cu puține investiții în marketing, în mare parte prin word of mouth.

Citește pe larg un material cu Andrius Biceika, Adrius Biceika, Head of Country Managers în cadrul Revolut, despre operațiunile din România și planurile de dezvoltare ale Revolut.

Revolut a fost lansat de Nikolay Storonsky și Vlad Yatsenko. Storonsky, fost bancher de investiții în cadrul Credit Suisse, a renunțat la jobul său de pe Wall Street pentru a deveni antreprenor. Alături de Yatsenko, un fost programator în cadrul Deutsche Bank, Nikolay a creat Revolut.

Startup-ul fintech oferea initial carduri prepaid de debit (MasterCard) care aveau o cotație mai bună la plățile în altă valută decât ofereau băncile. Revolut oferă servicii precum debit direct, depozite de economii inteligente “Vaults”, asigurare de călătorie bazată pe geolocalizare și expunere exclusivă la criptomonede, utilizatorii Revolut se bucură de tehnologie de ultimă generație.

În România, Revolut, startup-ul fintech care a devenit recent unicorn după obținerea unei runde de investiții Serie C în valoare de 250 de milioane de dolari, a recrutat-o pe Irina Scarlat, ex-Lead Marketing Manager Uber, să conducă operațiunile locale.


Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: