Cu scopul declarat de a oferi bucureștenilor un serviciu de taximetrie mai sigur, mai modern și mai orientat către descongestionarea traficului, proiectul anulează mare parte dintre beneficiile aduse consumatorilor de către platformele-agregator. Aceste platforme pun în legătură directă șoferii de taxi autorizați cu pasagerii, sporesc mobilitatea urbană prin intermediul tehnologiei și fac acest lucru distinct de dispecerat și complementar acestuia.

Conform unui index al traficului creat de TomTom, lider mondial în soluţii telematice şi administrare de flote, conducătorii auto din Capitală au pierdut la volan 218 ore. Cele mai mari întârzieri au fost înregistrate dimineaţa şi seara: la începutul programului timpul creşte cu 90%, iar la finalul zilei cu 98%.

Clever Taxi a facilitat transportul pentru peste 500.000 de utilizatori, cu un timp mediu de răspuns de șapte secunde și o distanță medie de sosire a unui șofer de 600 de metri.

25% din șoferii care folosesc Clever Taxi acceptă plata cu cardul

Clever Taxi îi provoacă pe utilizatori să se alăture proiectului Clever City. În Clever City, cetățenii pot plăti serviciile de taxi cu cardul, pot da note șoferilor, își pot alege șoferul și tariful preferat. Astfel, economisesc timp, energie și resurse.

Toți utilizatorii noi sau deja existenți pot beneficia de o cursă gratuită în limita a 15 lei dacă introduc codul CleverCity. E valabil doar pentru cursele plătite cu cardul în aplicație în perioada 26 - 31 ianuarie. În București, aproximativ 25% din șoferi acceptă plata cu cardul prin intermediul aplicației Clever Taxi, iar numărul este în continuă creștere.

Aplicația Clever Taxi este una 100% românească, fiind prima aplicație de e-hailing din România care permite atât plata cash, cât și plata direct din aplicație, prin card bancar. Clever Taxi este disponibil în peste 20 de orașe din țară și are peste 600.000 de utilizatori și peste 80 de milioane de curse făcute de la lansare, octombrie 2012.