Potrivit unui raport recent, s-a constatat că aproximativ 55% dintre ICO-uri au eșuat în al doilea trimestru, ceea ce înseamnă cu 5% mai mult decât în primul trimestru.

În timpul unei oferte inițiale de monede, compania vinde o parte dintre monedele digitale la un preț stabilit înainte să le listeze pe o platformă unde investitorii cumpără și vând criptomonede. Apoi, startup-ul folosește banii din tranzacții pentru a-și finanța operațiunile.

În ciuda faptului că a crescut rata de eșec a ICO-urilor, raportul arată că acestea au adunat aproape de 3 ori mai mulți bani în al doilea trimestru (8,3 miliarde de dolari), față de primul trimestru (3,3 miliarde de dolari). Această asimetrie arată că „calitatea generală a proiectelor s-a înrăutățit semnificativ”, după cum se spune în raport.

Serviciile financiare constituie, în continuare, cel mai popular sector pentru startup-uri, cu 87 de ICO-uri axate pe această industrie.

Dacă te gândești să susții financiar un astfel de business, îți sugerăm să citești cele patru chestii pe care să le ai în vedere înainte de a investi într-un ICO.