Uneori e ușor să uiți faptul că Uber nu e o companie de transport, ci una de tehnologie, care transformă transportul în comun. Ea se bazează pe două aplicații - una destinată utilizatorilor și una destinată celor care aleg să-și împartă mașina personală cu alte persoane pentru a-și suplimenta veniturile. Și, dacă aplicația pentru clienți primește constant opțiuni și funcții noi, a venit momentul și ca aplicația șoferilor parteneri să devină mai prietenoasă și mai modernă. În cadrul unui eveniment special, Dara Khosrowshahi, CEO al companiei, a anunțat schimbările de design și noile opțiuni ale aplicației pentru șoferii Uber.

Veniturile șoferilor vor fi mult mai ușor de urmărit. Pe ecranul principal, unde este vizibilă și harta, șoferii vor putea vedea câți bani au făcut în ziua respectivă, câte curse mai au de făcut pentru a-și atinge țintele și pentru a primi bonusuri, valoarea celei mai recente curse.

O altă schimbare vine sub forma unui Status Bar plasat la baza ecranului. Apăsarea acelei bare arată zonele din oraș în care este activat tariful dinamic.

În zona de notificări vor putea fi observate mesajele de la companie, dar și feedback-ul primit de la clienți.

Noua aplicație pune ceva mai mult accent și pe opțiunile de personalizare. Șoferii își vor putea adăuga câteva informații despre ei și vor vedea complimentele primite, numărul de curse efectuate și rating-ul.

De asemenea, pentru a-i ajuta pe șoferii parteneri să se adapteze mai ușor, va exista o zonă cu informații utile pentru ei.

Schimbarea ar putea fi una benefică pentru șoferi, iar aspectul noii aplicații este unul modern.