”De la lansarea sa în urmă cu trei ani, Teams a evoluat și a devenit un hub pentru munca în echipă - un loc unde vă puteți întâlni, discuta, iniția apeluri și colabora. Vom continua să îmbunătățim și să extindem experiențele pentru ca toți angajații să fie cât mai productivi și conectați. În contextul COVID-19 care forțează oamenii de pretutindeni să lucreze și să învețe la distanță, lucrul la distanță este mai important ca niciodată pentru clienții noștri și suntem recunoscători că putem să le oferim această oportunitate”, spune Jared Spataro, Corporate Vice President, Microsoft 365.

Transformarea modului de lucru al oamenilor

În ultimii trei ani, mii de organizații mari și mici, inclusiv 93 din companiile Fortune 100, au descoperit cum Teams poate fi hub-ul lor pentru munca în echipă, ajutându-i să rămână conectați și implicați. Organizații lideri de industrie implementează Teams la nivel enterprise - de fapt, 20 clienți au peste 100.000 de angajați care folosesc în mod activ Teams, printre care se află Ernst & Young, SAP, Pfizer și Continental AG, precum și Accenture, cu 440.000 de angajați care utilizează activ Teams.

Ce este nou în Microsoft Teams

Oficialul Microsoft afirmă faptul că gigantul tech va continua să investească în experiențe care să faciliteze comunicarea și colaborarea echipelor.

”Noile capabilități pe care le anunțăm astăzi reflectă angajamentul nostru față de două lucruri: construirea celei mai bune experiențe de întâlnire online pentru clienții noștri și furnizarea de soluții tehnologice pentru profesioniști, inclusiv pentru “angajații de primă linie” și cadrele medicale”.

  • Suprimarea zgomotului în timp real reduce la minimum zgomotul de fundal, permițându-vă să auziți ce se discută.
  • În întâlniri cu multe persoane, uneori poate fi dificil pentru participanți să intervină în discuție când au ceva de spus. Funcția de ridicare a mâinii permite oricui din ședință să trimită un semnal vizual atunci când are ceva de spus.
  • Lucrătorii industriali trebuie să comunice și să colaboreze eficient în condiții de siguranță. Printr-o nouă integrare între Teams și dispozitivul RealWear HMT-1 montat pe cap, lucrătorii din prima linie vor putea accesa informații și comunica hands-free de pe șantier cu experții.
  • Consultațiile virtuale B2C sunt obișnuite pentru situații precum consultațiile medicale pentru pacienți, întâlnirile cu clienții sau interviurile cu candidații la joburi. Anunțată la începutul acestei luni, aplicația Bookings din Teams simplifică programarea, gestionarea și desfășurarea programărilor virtuale.
  • Teams va permite în curând deschiderea chaturilor într-o fereastră separată pentru a vă ajuta să eficientizați fluxul de lucru și să treceți mai ușor de la o conversație la alta.
  • Asistența offline și în timpul unei conexiuni cu lățime de bandă scăzută vă permite să citiți mesaje de chat și să scrieți răspunsuri chiar și fără conexiune la internet, pentru o comunicare mai ușoară, indiferent unde vă aflați.
  • Va fi extins și ecosistemul dispozitivelor Teams cu noi dispozitive certificate pentru Teams. Yealink VC210, acum disponibil pe scară largă, este prima colaborare certificată pentru Teams și reunește boxe, microfoane și o cameră pentru a oferi un cadru de întâlnire ușor de instalat și de gestionat pentru săli de conferințe mai mici. În plus, căștile Bose Noise Canceling 700 UC vor putea fi achiziționate la sfârșitul primăverii.

”Suntem încântați să introducem în SUA Microsoft 365 Business Voice, o nouă ofertă pentru întreprinderile mici și mijlocii care transformă Teams într-un sistem telefonic complet, precum și o nouă aliniere la planul Microsoft 365 Enterprise care va include opțiuni suplimentare de licență pentru lucrătorii de primă linie”, spune Jared Spataro, Corporate Vice President, Microsoft 365, precizând faptul că noile capabilități vor fi disponibile ulterior, pe parcursul acestui an.