Unul dintre acești specialiști în business pe care i-ai putea aborda este Mădălina Hodorog. Este unul dintre consultanții în business pe care îi regăsești pe BizTool.ro și te poate îndruma pe drumul antreprenoriatului, oferindu-ți instrumentele necesare pentru a crea o afacere scalabilă, în același timp punându-te în legătură cu investitorii care pot finanța proiectele tale antreprenoriale.

De altfel, pe BizTool.ro, proiect powered by start-up.ro, poți să găsești un specialist, ori poți deveni chiar tu specialist și să le oferi din experiența ta celor care își construiesc acum afacerea. BizTool.ro face curat în toate căutările pe care le faci pe Google după un specialist în grafică, în marketing, un consultant în business, după un avocat bun, sau după un consultant care să poată evalua și furniza posibile soluții pentru diferite ipostaze ale afacerii.

Am adus alături de noi pe BizTool.ro câțiva specialiști cunoscuți în domeniile lor de activitate. Alături de ei am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității.

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

Mădălina povestește că traiectoria ei profesională începe de la organizare și strategie. Din liceu s-a implicat activ în zona de programe pentru tineri, organizare de evenimente, așa că primul loc de muncă a adus-o în zona de Event Management, unde se ocupa direct de organizarea evenimentelor.

„Am reunit comunități de antreprenori, arhitecți sau proprietari de magazine online, unde gestionam întregul proces: de la promovare, la atragerea de sponsori, contactare directă cu participanții, gestionarea speakerilor, comunicare, logistică etc.”, spune ea.

În paralel, construia programe pentru tineri, seara de la ora 20:00, preda în calitate de cadru didactic auxiliar la Universitatea Babeș-Bolyai și lucra cu educația non-formală sau experiențială. Toate aceste programe naționale și internaționale au ajutat-o să dezvolte ReImagine Education.

„Prin ReImagine Education propun o nouă viziune în ceea ce privește educația. Organizez sesiuni de training pentru antreprenorii la început de drum (Trainingul WHY) sau studenți (programul FUTURE – Construiește cu pasiune) tocmai pentru a inspira, a educa și a dezvolta. Toate sesiunile de training sunt #FaraPowerPoint și aduc energie, strategie și viziune în mintea oamenilor”, explică Mădălina viziunea proiectului pe care l-a inițiat.

Spune că a apelat la BizTool.ro pentru cel de-al doilea segment al business-ului ei și anume strategia de business pe care o oferă clienților ce activează în zona de educație. „Consider că prezența unei astfel de platforme e foarte utilă pentru cei care doresc să își promoveze serviciile într-o manieră profesionistă”.

BizTool.ro - consultanță business

Prin prisma cunoștințelor și experienței profesionale, Mădălina spune că este capabilă să organizeze haosul. „Cred că aceasta este cea mai bună sintagmă pe care am auzit-o de la participanții de la training-urile mele sau clienții mei. Fac ordine în mintea antreprenorilor, în strategiile de comunicare, în echipe și uneori chiar în baze de date”, explică ea și continuă prin a spune că, pentru ea, zona de organizare este latura naturală, „o fac din plăcere și din dorința de a ajuta oamenii să fie mai calmi și să aibă timp să își creeze viziunea”.

În opinia Mădălinei, antreprenorul are nevoie de zona de training atunci când simte că e haos în business, când are acel sentiment că „ceva nu este bine”. „Aici putem integra atât antreprenorul aflat la început de drum, care are nevoie să își seteze foarte clar viziunea, dar și cel care are deja un business stabil.

În sesiunile de training pe care le susțin nu ofer răspunsul la toate întrebările, dar setez baza pe care fiecare antreprenor își poate identifica nevoile.

Ea spune că a lucrat cu antreprenori de peste 50 de ani care deși aveau business-ul stabil, aveau din nou nevoie de o ordine – de o strategie ca să crească la un alt nivel.

„În momentul de față sunt foarte multe oportunități și evenimente de dezvoltare, însă fiecare îți dă o bucățică din tot. În sesiunile de training pe care le susțin nu ofer răspunsul la toate întrebările, dar setez baza pe care fiecare antreprenor își poate identifica nevoile. Unii descoperă că au viziunea foarte bine setată, dar nu au reușit să o comunice. Alții descoperă că au produsul bine definit, dar nu știu de ce fac ceea ce fac”, afirmă specialistul în consultanță de business.

Instrumentele și metodele folosite de Mădălina în cadrul sesiunilor de training ar putea părea mai neobișnuite pentru unii. Vorbim de ață, pereți, podea sau Jenga – acestea fiind doar câteva dintre metodele atipice cu care lucrează în training pentru a aduce energie și inspirație.

Ne jucăm mult, însă ne jucăm cu sens.

Spune că un exercițiu de energizer sau de cunoaștere are legătură cu subiectul principal și are sens într-o tematică generală. „De cele mai multe ori, atunci când mergi la un eveniment, ai tendința să îți iei notițe și să spui: «De asta trebuie să mă ocup». Ajungi, însă, să nu mai faci acel lucru pentru business-ul tău. Sesiunile mele de training sunt 100% practice și ofer participanților spațiu și timp pentru dezvoltare – pentru a face acel lucru pe care nu l-ar fi făcut altfel.”

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

Mădălina Hodorog a lansat luna aceasta programul FUTURE – Construiește cu pasiune, dedicat studenților aflați în căutarea unui loc de muncă, profesorilor din mediul universitar și angajaților din companie. În cadrul acestuia, dezvoltă în 5 luni competențele soft atât de necesare în câmpul muncii pentru cei care intră pentru prima dată în el.

„Ca să construiesc acest program, am avut nevoie de multe discuții cu HR Managerii din companii, iar ulterior cu compania TenarisSilcotub, care susține oficial prima ediție. Ca să te asiguri că obiectivele și strategia de comunicare se aliniază cu sesiunile de training ai nevoie de discuții deschise, de întâlniri în care să setezi problemele și să identifici nevoile. Dar și aceste întâlniri, au nevoie de o strategie, de o structură care să te ajute să lucrezi eficient.”, afirmă specialistul.

Mădălina Hodorog conchide prin a provoca antreprenorii să #ReImagineEducation.

Pe BizTool.ro am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității. Așa cum spuneam mai sus, Mădălina Hodorog este unul dintre specialiștii pe care îi regăsiți pe platforma BizTool. Dacă vreți să vă numărați printre experții care-și pun la dispoziție cunoștințele, ne puteți da un mail pe adresa office@biztool.ro.

Am mai povestit despre BizTool.ro și aici:

BizTool.ro: Matei Dumitrescu, antreprenorul-mentor care te ajută să escaladezi obstacolele business-ului

Gabriela Bejan, omul de Marketing, priceput la scris și la vorbe: ”construiește planificat, cu obiective clare în minte”

BizTool.ro: Alexandra, artistul care-ți va face logo-uri memorabile

Ana-Maria Udriște, avocatul care face Dreptul să fie simplu și-ți explică de ce ai nevoie să planifici pe termen lung

BizTool.ro – Toma Grozăvescu, omul de marketing care folosește tehnici folosite de Facebook și Uber ca să-ți crească business-ul

BizTool.ro: Călin Biriș, specialistul în marketing care te ajută să aduci pe piață o companie relevantă

BizTool.ro: George Diță, specialistul care te ajută să miști piesele business-ului ca într-un joc LEGO