Aceasta este cea mai mare achiziție pe care a făcut-o LinkedIn după ce a fost cumpărat de Microsoft, în 2016. Niciuna dintre companii nu a oferit informații privind termenii achiziției, dar surse familiare au declarat pentru CNBCLinkedIn ar plăti peste 400 de milioane de dolari pentru Glint, în timp ce alte surse afirmă că suma depășește chiar 500 de milioane de dolari.

Glint a fost fondat în 2013 și are acum peste 200 de angajați, iar printre clienții companiei se numără Waymo, divizia de mașini autonome a Google, Dish Network și United Airlines. Cu ajutorul software-ului de la Glint, cei din HR pot să chestioneze angajații și să vadă cum interacționează diverse grupuri. Utilizatorii Glint primesc alerte atunci când anumite echipe nu sunt mulțumite de rezultatele lor, iar managerii primesc informații care îi pot ajuta să îmbunătățească rezultatele sondajelor.

Faptul că LinkedIn a făcut o achiziție atât de mare demonstrează că Microsoft își dorește ca rețeaua socială pentru profesioniști să opereze în mod independent în cadrul companiei. Recent, Microsoft a cumpărat GitHub cu 7,5 miliarde de dolari, o platformă care permite dezvoltatorilor să stocheze și să distribuie software, iar aceasta din urmă continuă să funcționeze în mod independent, la fel ca LinkedIn.