UiPath Immersion Lab este un spațiu de explorare a oportunităților de automatizare destinat clienților, partenerilor și dezvoltatorilor de software.
Cu ajutorul experților UiPath, aceștia vor putea să-și testeze propriile scenarii de business și fluxuri de lucru într-un mediu sigur și să exploreze multiplele posibilități pe care implementarea roboților software le oferă.
UiPath Immersion Lab din București va deservi întreaga regiune EMEA.
Puterea exemplului
”Cred că suntem primii care fac ceva de acest gen în mod oficial. Ne-am uitat la Microsoft, Google, la ceea ce fac ei, și am zis că este un mod bun prin care lumea să vadă automatizarea și ce se întâmplă. Lumea are nevoie să vadă ca să înțeleagă și să-și dea seama cum îi poate ajuta automatizarea. Suntem încrezători că va fi ceva util pentru clienții noștri. Deja avem o listă lungă de clienți care doresc să-și aducă echipele aici și să testeze, să vadă”, a precizat Boris Krumrey, Chief Robotics Officer UiPath în cadrul unei întâlniri cu jurnaliștii care a avut loc azi la București.
Laboratorul de la București este primul deschis de compania românească din domeniul automatizării proceselor, urmând ca pe parcursul acestui an să se mai deschidă astfel de laboratoare în Paris & Copenhaga (aprilie, VR Immersion Pilot), Bangalore (mai 2019), Seattle (noiembrie 2019).
Potrivit reprezentantului UiPath, înainte ca oamenii să vină să testeze tehnplogiile dezvoltate de companie, vor fi întrebați asupra temelor și domeniilor pe care doresc să le testeze. ”Dacă e un workshop, înseamnă o vizită de o zi. Dacă este o chestiune de immersion, vorbim de o jumătate de zi. Laboratoarele sunt atât pentru manageri cât și pentru oamenii tehnici. Le vom face demo-uri, traininguri, ca să vadă cum funcționează și la ce-i ajută, cum pot lucra cu această tehnologie”, a precizat Boris Krumrey.
Oficialul UiPath a menționat și faptul că pentru echiparea acestui laborator a fost necesară o investiție de circa o jumătate de milion de dolari, investițiile pentru demo labs-urile pe care compania activă în domeniul RPA le va deschide pe parcursul acestui an în Tokyo și New York necesitând investiții mai mici.
De ce avem nevoie de automatizare
”De ce avem nevoie de automatizare? E important pentru că le permite oraganizațiilor să-și folosească oamenii mai eficient și să-și folosească tehnologiile pe care le au deja implementate. RPA lucrează peste toate aceste tehnologii”, a declarat în cadrul acestei întâlniri Guy Kirkwood, Chief Evangelist UiPath pentru EMEA.
Totodată, Vargha Moayed, Chief Strategy Officer în cadrul UiPath a precizat faptul că în opinia sa, piața de RPA a ajus deja la valoarea de 3 miliarde de dolari (pe care analiștii o estimează abia pentru 2021), iar piața totală pe care compania pe care o reprezintă o poate adresa are o valoare de 50-70 de miliarde de dolari.
”Ne-am născut deja globali”, a precizat Moayed, arătând un slide în care se vede evoluți business-ului UiPath și estimarea faptului că veniturile companiei vor ajunge în acest an la valoarea de o jumătate de miliard de dolari. Mai multe detalii puteți citi aici.
Potrivit lui Guy Kirkwood, și prin lansarea aceastui laborator de testare, compania își dorește să demonstreze că nu este cazul ca lumea să-și facă griji asupra faptului că roboții vor ajunge să le ia locurile de muncă, un mit extrem de popular. ”Companiile care au introdus automatizarea nu au dat oameni afară, ci au reușit să-i facă mai productivi, mai creativi, eliminând task-urile repetitive. Joburile se vor schimba, nu vor fi eliminate”, a mai spus acesta.