Compania românească OneTouch Advertising a investit peste 275.000 de euro pentru a dezvolta singura aplicație din România adresată grădinițelor. Scopul acesteia este de a facilita interacțiunea dintre părinți, educatori și copii, printr-un sistem digital interactiv care urmărește activitatea zilnică a copiilor în orele petrecute la grădiniță.

poza3

Cu ocazia Zilei Copilului, echipa Kinderpedia a lansat invitații către 712 grădinițe din întreaga țară, pentru a intra în proiectul pilot până la data de 10 iunie. Primele 50 de grădinițe înscrise vor beneficia gratuit de serviciile platformei, timp de 2 ani.

‘‘Kinderpedia este singura aplicație ce răspunde nevoii părinților de a fi permanent informați cu privire la activitatea zilnică a copiilor lor, în timpul pe care aceștia îl petrec la grădiniță. Ne dorim ca platforma să aibă un impact pozitiv pe termen lung și să îmbunătățească relația dintre părinți, educatori și copii. De aceea, vrem să marcăm Zpoza1iua Copilului prin lansarea unui proiect pilot la nivel național pentru părinți și pentru grădinițe. Primele 50 de grădinițe înscrise în platforma până la data de 10 iunie vor putea utiliza serviciile Kinderpedia gratuit, timp de 2 ani, beneficiind de instruire și suport permanent”, a declarat Daniel Rogoz, fondatorul Kinderpedia.

Aplicația permite accesul părinților la date referitoare la activitatea copilului la grădiniță. Educatorii completează în fiecare zi o fișă electronică ce cuprinde informații personalizate – nivel de implicare socială, relația cu ceilalți copii și cu educatorii, observații cu privire la mesele copilului, creativitate etc. – iar părinții primesc notificări la finalul fiecărei zile.

Înscrierea gratuită a grădinițelor se poate face aici.

Urmând același link, atât reprezentanții grădinițelor cât și părinții pot accesa un cont demo. Începând cu 1 iunie părinții vor putea descărca aplicația Kinderpedia pentru smartphone-uri și tablete cu sisteme de operare Android și iOS.

Dezvoltarea Kinderpedia a antrenat până în prezent o investitie de 275.000 euro, din care 155,000 euro reprezintă contribuția companiei fondatoare, OneTouch Advertising. Proiectul a beneficiat de finanțare europeană în valoare de 98.621 euro și de o contribuție de 20.630 euro de la bugetul de stat.

poza2

16 dezvoltatori software au investit peste 7.000 de ore pentru proiectarea, implementarea, testarea și optimizarea platformei Kinderpedia.