În cadrul acestui concurs internațional, studenților li se cere să-și demonstreze abilitățile de afaceri, gândirea critică și capacitatea de rezolvare a problemelor, răspunzând unei provocări de afaceri reale stabilite de echipa de conducere a Wizz Air.

Concursul din acest an îi provoacă pe studenți să prezinte o idee creativă și unică, care să poată fi integrată în strategia de dezvoltare durabilă a Wizz Air.

Echipele de studenți trebuie să se înregistreze până la 1 septembrie 2019, timp în care vor primi detalii suplimentare despre procesul de înscriere și concurs.

Cei care vor fi selectați în finală, vor fi invitați să-și prezinte ideea în fața echipei de conducere a Wizz Air din Budapesta, în perioada 14-15 octombrie 2019.

Câștigătorii nu doar că vor primi călătorii gratuite, timp de un an, în rețeaua operatorului low cost, formată din mai mult de 650 de rute către 147 destinații, dar vor avea satisfacția că ideea lor va fi implementată în întreaga companie.

Echipele clasate pe locurile doi și trei vor primi și ele bilete gratuite într-o destinație Wizz preferată.

Mai multe informații despre concurs sunt disponibile aici.

“Wizz Youth Challenge oferă o oportunitate unică pentru studenții din universități și colegii de a face cunoștință cu o problemă reală de afaceri. Nu numai că participanții vor avea șansa de a dobândi experiență profesională, dar vor avea și ocazia de a învăța despre industria aviatică și de a primi sfaturi și îndrumări de la echipa de management din Wizz Air. Suntem mereu în căutarea unor idei și soluții inovatoare care să completeze inițiativele noastre deja existente în materie de sustenabilitate și unde să le găsim dacă nu la viitorii business lideri din toată Europa”, spune Stephen Jones, Deputy CEO și Managing Director la Wizz Air.

Wizz Air este cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est și operează o flotă de 114 aeronave Airbus A320 şi A321 şi oferă mai mult de 650 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 147 de destinaţii din 44 de ţări.