Organizatorii ICEEfest anunță un nou tip de bilet care va permite accesul la scena Focus 4, dedicată startupurilor. Biletul va fi valabil în ziua de 15 iunie, iar prețul său este redus - numai 75 de euro. Există și o ofertă specială - cei care vor cumpăra cel puțin două astfel de bilete vor plăti numai 50 de euro pentru fiecare bilet.

De ce să îți iei ICEE.startup pass

Biletul ICEE.startup pass îți va permite să afli cum îți poți crește afacerea, cum poți obține finanțări, dar și să vezi pitch-urile participanților la competiția 200 Seconds of Fame.

La scena Focus 4, pe 15 iunie, programul începe de la ora 14.00. Timo Dreger, Investment Manager coparion, Brian Wong, CEO Kiip, și Marvin Liao, Partner 500 Startups, vor împărtăși din experiențele pe care le-au avut și vor vorbi despre cum pot companiile europene să primească finanțare din SUA.

Apoi, începând cu ora 15.15, Josh Fetcher, CEO și cofondator BAMF Media, va susține un workshop practic și interactiv de Growth Hacking. Vei învăța cum să îți extinzi rapid și eficient afacerea.

De la 16.15 urmează încă o sesiune cu investitori. Eugene Borukhovich, Global Head of Digital Health & Innovation Bayer G4A, Andrea Di Anselmo, Vice President Meta Group, Dario Mazzella, Project Manager META Group, și Vijay Tirathrai, Managing Director, Techstars Dubai Accelerator vor vorbi despre ce caută investitorii atunci când au bani de dat, dar și despre modurile în care să îți ”vinzi” ideea atunci când cauți finanțare.

De la ora 18.00 începe 200 Seconds of Fame, competiția în care startupurile au rolul de a convinge un juriu format din investitori și specialiști în diverse domenii că afacerile la care lucrează au șanse de reușită și de expansiune rapidă.

Înscrie-te la 200 Seconds of Fame

Dacă ai un startup și vrei să îl prezinți în fața investitorilor, te poți înscrie gratuit în competiția 200 Seconds of Fame.

ICEE Fest, alături de start-up.ro, organizează și anul acesta competiția de pitching pentru startup-uri 200 Seconds of Fame. Aceasta se va desfășura în a doua zi a unuia dintre cele mai importante evenimente de online și digital din sud-estul Europei. Startup-urile care vor să se înscrie trebuie să fi trecut de faza de idee, să aibă măcar un MVP demonstrabil și să poată participa la eveniment.

Ce trebuie să trimiți? Un scurt pitch al startup-ului, componența echipei și, de preferință, o prezentare a produsului sau serviciului la care lucrezi. Echipele care au participat anul trecut la 200 Seconds of Fame nu mai au voie să se înscrie și anul acesta (dacă e același produs).

Prin participarea la 200 Seconds of Fame, powered by start-up.ro, startup-urile pot să ia legătura cu investitorii din juriu, iar câștigătorii au ocazia să treacă la un nou nivel. Înscrierile se fac pe adresa de mail 200@start-up.ro.

La ediția de anul trecut, Symme3D a câștigat votul juriului, iar pe locul 2 a fost Product Lead. În clasament urmează CleverWash, YardLabs și Ofertolino. EyeSight, care tratează cu ajutorul VR-ului o afecțiune des întâlnită la copii, ochiul leneș.

Anul acesta, juriul va fi format, printre alții, din Radu Georgescu, Founding Partner Gecad Group, Bogdan Atanasiu, Partner, Head of Romania, Blue Dome Capital, Grant Sabatier, fondator Millennial Money, partener la Eduvantis LLC, Brian Wong, CEO și fondator Kiip, Josh Fechter, cofondator și CEO BAMF Media, Timo Dreger, Investment Manager la coparion, Vijai Thirathrai, Managing Director la acceleratorul Techstars Dubai și Jaco Oosthuizen, cofondator yu life.