Compania a livrat, în această perioadă, 55,8 milioane de dispozitive, cu 5% mai puține față de rezultatele anuale înregistrate până în prezent.

Unul dintre cele mai mari institute de cercetare raportează că, în trimestrul al doilea al anului 2020, Huawei din regiunea CEE & Țările Nordice a crescut cota de piață la 19,9%, comparativ cu 19,6% în primul trimestru al anului și 19,5% în trimestrul al patrulea din 2019.

Compania își dezvoltă ecosistemul multidevice și strategia Seamless AI life. Aceasta permite interconectarea și partajarea capabilităților între toate dispozitivele din toate scenariile, inclusiv smartphone-uri.

Conform uneia dintre cele mai importante companii de cercetare, în iunie 2020, vânzările de smartphone-uri cu HMS au reprezentat 30% din rezultatele totale.

În ceea ce privește vânzările crescute de smartphone-uri cu HMS, existența Huawei AppGallery are o importanță crucială. Această platformă oficială de distribuție a aplicațiilor oferă posibilități nelimitate pentru dispozitivele Huawei. AppGallery oferă 18 categorii de aplicații ce acoperă toate nevoile utilizatorilor, de la divertisment până la educație și afaceri. Mai mult, Huawei oferă instrumentul de căutare Petal Search, alimentat de motorul de căutare Petal, acesta fiind unul dintre cele trei moduri prin care utilizatorii pot găsi și descărca aplicații pe dispozitivele lor HMS.