Astfel, la ediția din acest an a CES, târgul dedicat industriei tech care are loc zilele acestea în Las Vegas, sunt câțiva giganți care caută startup-uri ce dezvoltă produse revoluționare care îi pot ajuta, totodată, să-și diversifice și crească portofoliul existent.

Printre giganții care vânează startup-uri la CES 2019 se află, de exemplu, Procter&Gamble, una dintre cele mai mari companii din industria bunurilor de larg consum. Divizia de investiții a companiei, P&G Ventures, a ”pitch”-uit vreo 130 de startup-uri, iar oamenii de acolo speră ca măcar câteva dintre acestea să ajungă să îi ajute să creeze următoarea generație de produse disruptive, scrie AdAge.

Și L’Oreal a venit acolo ca să-și prezinte un device care poate detecta PH-ul pielii unui utilizator, ajutând la depistarea, în fază incipientă, a unor boli de piele. Produsul este încă în faza de testare, însă gigantul din industria frumuseții nu ar fi putut dezvolta acest device dacă nu ar fi lucrat cu un startup (Epicore Biosystems).

În același timp, compania-mamă a Schlage, unul dintre cei mai mari producători de încuietori din lume, Allegion Ventures, a creat un fond ce dispune de 50 de milioane de dolari pentru a finanța startup-urile care pot inova linia sa de produse.