Fitbit anunță lansarea a patru produse noi, monitorizarea sănătății devenind acum mai accesibilă pentru oricine: Fitbit Versa Lite Edition, Fitbit Inspire HR, Fitbit Inspire și Fitbit Ace 2.

Utilizatorii Fitbit își pot alege produsul care se potrivește cel mai bine nevoilor lor, la un preț accesibil, cu funționalități de top. Astfel, platforma Fitbit le oferă utilizatorilor opțiuni noi, îmbunătățite precum: acces la o diversitate mare de funcții software, date complexe despre sănătate și posibilitatea de a se raporta la una dintre cele mai mari rețele sociale globale cu oameni care vor să își îmbunătățească stilul de viață.

Echipa Fitbit are în plan să creeze un design nou al aplicației astfel încât utilizatorii să își personalizeze interfața pentru a înțelege mai bine datele legate de progresul pe care îl fac zilnic și să relaționeze mai ușor cu cei din comunitatea Fitbit.

„De peste 12 ani, de când am fondat Fitbit, obiectivul nostru a rămas același: să ajutăm oamenii să aibă un stil de viață mai sănătos – indiferent dacă sunt sportivi de performanță sau oameni care își doresc doar să fie în formă. Astăzi avem în comunitatea Fitbit peste 27 milioane de utilizatori activi din întreaga lume care fac mai multă mișcare și sunt mai puțin stresați, dorm mai bine și își țin sub control greutatea. Aceste rezultate dovedesc eficiența muncii noastre și calitatea produselor Fitbit, pe care le îmbunătățim permanent, atât din punct de vedere software, cât și al experienței cu aplicația“, a declarat James Park, cofondator și CEO Fitbit.

Dispozitivele inteligente tip wearables câștigă tot mai mult teren, ceea ce face ca vânzările de produse la nivel global să ajungă la 189 milioane de produse vândute până în 2022, de la 125 milioane în 2018 – potrivit cercetărilor realizate de IDC.

Deși creșterea susținută este dată de segmentul smartwatch-urilor, brățările inteligente continuă să rămâna în atenția publicului și a producătorilor de wearables. Tocmai această diversitate și totodată prețul mai accesibil ne oferă oportunitatea de a ne adresa unui segment de public nou si de a atrage consumatori noi tot mai interesați de starea lor de sănătate.

„Noile produse sunt ușor de purtat și folosit, sunt de calitate și au un preț accesibil, ceea ce înseamnă că tot mai mulți oameni, de toate vârstele, vor putea să facă un pas înainte spre un stil de viață mai sănătos - inclusiv cei care nu au purtat niciodată un produs tip wearable“, a mai spus Park. „Cu ajutorul angajatorilor, al celor care lucrează în asigurări și al altor persoane din domeniul asistenței medicale vom putea îmbunătăți sănătatea oamenilor, la nivel global“.

Fitbit Versa Lite Edition - smartwatch cu design modern și culori vibrante

Creat după modelul de succes al produselor din familia Fitbit Versa, noul Fitbit Versa Lite Edition are toate funcționalitățile mult îndrăgite pentru care produsele Fitbit Versa sunt recunoscute:

  • Monitorizarea activității fizice
  • Monitorizarea ritmului cardiac 24/7 prin tehnologia PurePulse
  • Monitorizarea ciclurilor de somn
  • Peste 15 tipuri de exercitii cu posibilitatea setării de obiective
  • Notificări primite din aplicațiile preferate de pe telefon
  • Rezistent la apă - până la 50m

Fitbit Versa Lite Edition se conectează la GPS-ul telefonului și are o autonomie extinsă a bateriei de peste 4 zile. De asemenea, produsul are integrat și senzorul SpO2, cu ajutorul căruia utilizatorii își vor putea monitoriza nivelul de oxigen din sânge pentru a prevedea unele probleme de sănătate cum ar fi apneea din timpul somnului.

Noul smartwatch are un design simplu, cu un singur buton și culori puternice, îndrăznețe, potrivite persoanelor care vor să se remarce. Fitbit Versa Lite Edition este cel mai accesibil smartwatch Fitbit și se adresează celor care își doresc un produs versatil, atrăgător și ușor de folosit, care să îi motiveze să aibă un stil de viață mai sănătos.

Fitbit Inspire HR – noul tracker accesibil și atractiv

Acest produs nou se remarcă prin:

  • Monitorizarea activității fizice
  • Monitorizarea ritmului cardiac 24/7
  • Monitorizarea ciclurilor de somn
  • Peste 15 modele de exerciții pentru antrenament, cu posibilitatea setării de obiective pentru fiecare antrenament (număr de minute, calorii sau distanță);
  • Rezistent la apă - până la 50 m
  • Memento-uri de mișcare și mesaje motivante atunci când îți atingi scopurile
  • Aplicații precum cronometru și StopWatch

Cu un design elegant și ecran touchscreen, Fitbit Inspire HR se conectează la GPS și are sesiuni de respirație ghidată în funcție de ritmul cardiac al utilizatorului. De asemenea, cu ajutorul tracker-ului, utilizatorii pot primi notificările de pe smartphone - totul cu o autonomie a bateriei de peste 5 zile.

Fitbit Inspire – cel mai accesibil tracker din portofoliu

Noul Fitbit Inspire se adresează celor care nu au mai avut un produs de tip wearable, dar își doresc un stil de viață mai sănătos. Acest tracker cu touchscreen este foarte ușor de folosit și oferă informațiile de bază de care se poate bucura orice utilizator:

  • Monitorizarea activității fizice
  • Monitorizarea ciclurilor de somn
  • Memento-uri de mișcare și mesaje motivante atunci când îți atingi scopurile
  • Aplicații precum cronometru și StopWatch
  • Rezistent la apă - până la 50 m
  • Notificări de pe smartphone
  • Autonomie baterie de până la 5 zile.

Fitbit Ace 2 - noul tracker pentru copii

Scopul acestui tracker este de a-i determina pe copiii de peste 6 ani să deprindă încă din copilărie obiceiuri sănătoase și să îi încurajeze să petreacă mai mult timp cu familia și prietenii - într-un mod activ. Ace 2 este rezistent la apă (până la 50 m), are protecție de ecran și poate fi personalizat cu accesorii și brățări colorate.

Un alt avantaj al noului Ace 2 este că se adaptează stilurilor jucăușe și active prin cadrane interactive, avatare colorate și poze de profil pentru aplicația Fitbit. În plus, părinții pot monitoriza activitatea copiilor prin crearea unui cont Fitbit Family Account.

Design nou al aplicației Fitbit

În curând, aplicația Fitbit va avea un design nou, motivant și inspirațional, care le va permite utilizatorilor să își personalizeze întreaga experiență Fitbit. Astfel, evoluția va fi mai ușor de urmărit și înțeles, datele vor fi adăugate cu ușurință, iar conținutul mai simplu de găsit.

Se mai lansează și secțiunea Fitbit Focus care va oferi informații relevante, mesaje și încurajări care să mențină utilizatorii motivați și permanent informați.

„Fitbit este mai mult decât un brand global de dispozitive inteligente. Adevărata valoare vine din platforma pe care am construit-o – ea e cea care unește produsele, soft-ul, aplicațiile și comunitatea de oameni care doresc o schimbare în bine a stilului de viață”, a declarat Jonah Becker, design VP Fitbit. „Am lucrat la un design nou al aplicației tocmai pentru că ne dorim să îmbunătățim experiența utilizatorilor noștri prin posibilitatea de a-și personaliza sesiunile de antrenament, de exemplu”.

În plus, comunitatea Fitbit crește permanent și se extinde la 80 de piețe noi, vorbitoare de nouă limbi străine, în Asia, Europa și America Latină. O comunitate globală formată din oameni prietenoși, dornici să ajute și să motiveze noii membrii aduce plus valoare experienței Fitbit.

Preț, accesorii și disponibilitate

Noile produse vor putea fi achiziționate începând cu această primăvară de la partenerii comerciali eMAG, Orange, Altex, Flanco, Media Galaxy, Vodafone sau Hervis.

Prețuri: Fitbit Versa Lite 159.99 de euro, Fitbit Inspire HR 99.95 de euro, Fitbit Inspire 69.95 de euro, Fitbit Ace 2 69.95 de euro.

Accesorii: Noile produse pot fi personalizate cu accesorii din silicon, textil, piele, metal, accesorii cu modele colorate – în funcție de produs. În plus, Fitbit Inspire poate fi asociat și cu un accesoriu tip clips din silicon sau metal pentru a fi purtat discret la curea sau buzunar.