Din noua poziție, acesta va continua creșterea accelerată atât a Fashion Days, cât și a diviziei de fashion din grupul eMAG (eMAG Fashion) și consolidarea poziției de lider pe piața de fashion online.

“Am descoperit aici o echipă extraordinară cu planuri ambițioase și o oportunitate unică să creștem accelerat Fashion Days și eMAG Fashion în următorii doi ani. Avem serviciile, tehnologia și know-how-ul necesare, iar rolul meu va fi să asigur o umbrelă ca toată echipa să producă valoare în business”, a declarat Robert Berza, GM Fashion Days.

Împreună, Fashion Days și eMAG Fashion își propun să-și dezvolte ofertele din regiune mergând pe două poziționări complementare. Astfel, eMAG Fashion oferă o gamă variată de peste 150.000 de articole vestimentare cu produse disponibile pentru toate vârstele, iar Fashion Days este destinația fashion online cu cea mai mare varietate de branduri și ținute pentru clienții interesați de ultimele tendințe în modă, la prețuri accesibile fiecărui buzunar.

“Piața de fashion este extrem de dinamică și ofertantă. Noi ne propunem să creștem doi jucători activi, Fashion Days relevant pentru expertiza în fashion, noi trenduri, branduri cool și aspiraționale și eMAG Fashion, relevant pentru diversitatea gamei și familiaritatea cu care te poți bucura de cumpărături din mai multe categorii”, a completat Robert Berza.

Noul GM al Fashion Days conduce o echipă de peste 500 de specialiști în retail online și fashion în cele 3 țări în care compania are operațiuni: România, Ungaria și Bulgaria.

Cu o experiență de peste 10 ani în ecommerce, business development, new media și marketing, Robert Berza a contribuit la dezvoltarea mai multor branduri pe plan local sau internațional. În trecut, Robert a ocupat funcția de Country Manager al Zoot în România, unde a construit de la zero echipa și operațiunile locale. Totodată, Berza a fost director de marketing eMAG România, unde a fost responsabil, printre altele, de dezvoltarea unor noi produse pentru îmbunătățirea experienței de shopping a clienților.

Robert Berza are experiență și în zona de new media, ocupând în trecut funcția de Head of Internet Division în cadrul CME (Central European Media Enterprises), poziție internațională din care a coordonat programul internațional de produse new media ale grupului, și Internet Manager în cadrul ProTV, fiind responsabil de crearea și dezvoltarea diviziei online a trustului.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, Fashion Days operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.