Gigantul din social media afirmă că sunt peste 80 de milioane de companii care folosesc Facebook pentru a interacționa cu clienții lor, pentru a stimula tranzacții și a-și menține prezența online, iar noile actualizări vor îmbunătăți aceste procese.

Pe blogul Facebook, compania susține că, în fiecare săptămână, 2 din 3 persoane vizitează pagina unei afaceri locale sau pagina unui eveniment. Motiv pentru care paginile Facebook au fost regândite pentru a îmbunătăți interacțiunea utilizatorilor cu afacerile mici pentru mobil. Acum, va fi mai ușor pentru consumatori să facă rezervări, să poată vedea ultimele imagini adăugate, evenimentele și ofertele următoare.

O altă funcționalitate va permite companiilor să-și personalizeze informațiile. Acum vor putea publica programul de lucru, intervalul de prețuri, meniurile și multe altele detalii. Facebook spune că va scoate în evidență evenimentele și ofertele cele mai recente pentru afacerile cu restaurante și servicii. În plus, Facebook Events a fost actualizat cu funcții care simplifică vânzarea de bilete. Astfel, noua integrare va permite vânzarea de bilete direct în Facebook.

De asemenea, firmele care folosesc Facebook Stories își pot distribui clipurile disponibile pe pagină, astfel încât clienții să poată vedea cine este în spatele companiei. Aici pot fi anunțate promoții noi, oferte speciale sau produse și servicii noi.

Nu în ultimul rând, a fost extinsă funcția Facebook Jobs. Instrumentul de aplicare la job-uri a fost îmbunătățit la nivel global pentru a ajuta firmele locale să găsească cei mai buni candidați în regiunea lor. Această caracteristică va fi disponibilă în următoarele câteva luni.