Dacă vrei să participi la Fast Forward Business Summit, intrarea este gratuită, iar dacă vei dori să vii la workshop-uri, există o reducere de 25%. Totul are loc la hotelul Best Western Expocenter unde vor fi speakeri precum Mihai Raneti (Cyber Swarm), Marcel Vulpoi, Zuzanna Kurek (Bursa de Valori București), Ciprian Stancu (Republica BIO), Oana Craioveanu (Startarium), Ionuț Budișteanu, Cristian Logofătu (Bittnet) sau Radu Tănase de la Calif.

Ai programul complet al evenimentului în linkul acesta. Accesul la conferință e gratuit, iar workshop-urile le poți cumpăra acum la o reducere de 25%.

Bun, acum să-ți povestesc, pe scurt, despre ce o să-și povestesc la workshop-ul meu de la Fast Forward Business Summit. Sunt de șase ani în presă. Patru ani i-am petrecut în zona de tehnologie pură: am testat gadgeturi și am scris despre cele mai noi tehnologii. În ultimii doi ani am făcut un switch spre zona de startup-uri. Interacționez zi de zi cu startup-uri, îmi scriu mulți fondatori și-i contactez pe mulți alții.

Noi, jurnaliștii, avem o vorbă: suntem instrumente de dat delete. Primim foarte multe mail-uri și, pentru că așa e meseria, trebuie să selectăm foarte rapid printre ele. Așa că trebuie să fim prinși rapid, de multe ori ca și cum i-ai scrie unui investitor.

Un lucru pe care vreau să-l povestesc legat de modul în care trebuie să abordezi un jurnalist ca să fii băgat în seamă. Sunt multe business-uri, sunt startup-uri. Uneori faci o chestie atât de inovatoare încât ești băgat în seamă imediat. Uneori lucrul pe care-l faci depinde mult de echipă și nu poate fi diferențiat foarte ușor. Așadar, ai nevoie de un mail care să agațe.

Știți care e cel mai bun mesaj pe care l-am primit eu vreodată? Cu mențiunea că startup-ul e un eșec, fondatorul nu a trecut prin niște luni foarte bune, iar ideea era de-a dreptul nebunească și nefezabilă. L-am invitat pe om, totuși, la o emisiune. Poți să zici că am fost prostit. Se poate și asta. Dar am fost, înainte de toate, convins.

“Salut Vlad,

Ma astept sa spui doua lucruri dupa ce vezi prezentarea atasata:

1. "esti nebun, nu se poate face asa ceva, asa din scurt"

2. "tare, cum te pot ajuta?"

Vorbim?”

De cele mai multe ori e bine să urmărești pe rețelele sociale jurnaliști, să-i cauți în privat și să le spui foarte pe scurt ceea ce faci. E evident că dacă i-ai contactat vrei să se scrie despre tine sau vrei un sfat. Așadar, de multe ori nici nu trebuie să le zici că vrei să se scrie despre tine, e de la sine înțeles. Dar trebuie să știi cum să ne abordezi, că suntem oameni pretențioși.

Așadar, am mai multe de spus despre cum să vorbești cu un jurnalist dacă ai o companie, un startup sau o firmă mare. Să o faci tu, nu o firmă de PR, că nu vei avea bani de așa ceva la începutul carierei. Vino la Fast Forward Business Summit și hai la workshop-ul meu. Azi ai 25% reducere :)