CLICK AICI PENTRU A VERIFICA OFERTA EMAG BLACK FRIDAY

UPDATE 22:00 - este cea mai bună campanie de Black Friday la eMAG în cei 7 ani de când retailerul a adus acest concept de reduceri în țara noastră. Vom afla abia în zilele următoare rezultatul final al Black Friday 2018 la eMAG, însă gigantul din ecommerce s-a îndreptat azi cu pași rapizi spre încasări de o jumătate de miliard de lei.

În această campanie de Black Friday la eMAG Bucureștiul a fost în topul comenzilor cu cea mai mare valoare, primele două comenzi, în valoare de 146.760 de lei și 129.600 de lei fiind făcute de clienți din Capitală. Și în acest an, cele mai mari vânzări de Black Friday la eMAG s-au înregistrat la televizoare, laptopuri, telefoane și electrocasnice mici.

eMAG a vândut de Black Friday 2018 peste 130 de mașini, aproximativ 5 kilograme de aur, peste 180 de ceasuri și bijuterii, pachete turistice cu peste 2.000 de nopți de cazare.

Aproape 80% dintre vizitele de pe site au fost făcute de pe dispozitivele mobile, iar peste 30% dintre achiziții au fost plătite cu cardul.

În total, clienții au petrecut aproape 200 de ani pe site-ul eMAG cu ocazia campaniei Black Friday 2018, iar numărul kilometrilor parcurși de coletele eMAG a echivalat distanța de la Pământ la Marte (ținta pe care și-au propus-o oficialii retailerului și pe care au ilustrat-o într-o manieră foarte amuzantă în dashboard-ul pe care l-au pus la dispoziția jurnaliștilor).

Este posibil ca eMAG să mai aibă o serie de produse la reducere și în zilele următoare, într-o campanie post-Black Friday, la fel cum a făcut-o și în anii anteriori.

UPDATE 17:30 - La Fashion Days clienții au comandat de peste 36 de milioane de lei, cu 40% mai mult față de anul trecut. Numărul de produse comandate a crescut și el, la 235.000, aproximativ 18% mai multe față de același interval din 2017.

Fashion Days Black Friday la ora 17:00

  • numărul de vizitatori care a accesat platforma Fashion Days până la ora 17:00 a crescut la 950.000.
  • numărul de comenzi efectuate de Black Friday a crescut la 89.000
  • comanda cea mai scumpă a fost făcută din București, conține 31 de produse și valorează 12.500 de lei
  • cea mai numeroasă comandă a fost făcută din București și include 113 articole, în valoare de 4.708 lei
  • cel mai scump produs este un ceas cu carcasă cu diamante, Rado – 3.989 de lei

Cele mai căutate branduri:

  • Trespass
  • Guess
  • Nike
  • Fossil
  • Geox
  • Desigual
  • Levi’s

Cele mai multe comenzi/orașe:

  • București&Ilfov
  • Constanța
  • Cluj
  • Timiș
  • Brașov

UPDATE 17:00 - eMAG are aproape 10 milioane în plus la încasările de până acum din Black Friday, comparativ cu oferta de anul trecut. O trecere în revistă rapidă a celor mai vândute produse. Estimarea pentru finalul zilei: ținta inițială va fi depășită cu cel puțin 10%, spun oficialii eMAG.

Rezultate în Black Friday la eMAG (ora 16:00)

  • Comenzi în valoare de peste 355.000.000 lei
  • Peste 930.000 de produse comandate
  • Peste 6.100.000 vizite de la începerea evenimentului
  • 75% din trafic de pe dispozitive mobile
  • Ponderea comenzilor cu cardul peste 34%, în creștere de la media de 30% din 2017
  • Una din 11 comenzi are un produs pentru copii
  • Cea mai complexă comandă are 26 de produse și include televizor, mașină de spălat, aspirator, articole sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea și altele.

Cele mai comandate marci de pe categorii de produse

  • Televizoare: Samsung
  • Frigidere: Arctic
  • Masini de spalat: Beko
  • Telefoane: Samsung, Huawei

Cantități pe cele mai vândute game de produse:

  • Produse pentru casă și îngrijirea casei: 108.000 de bucăți
  • Electrocasnice mici (mixere, blendere, cafetiere și altele) : 83.000
  • Îngrijire personală: 49.000
  • Îmbrăcăminte și încălțăminte: 42.000
  • Televizoare: 40.000
  • Telefoane: 38.000
  • Anvelope: 36.000
  • Jucării: 31.000

Produse inedite comandate online:

  • 122 de automobile
  • 3,9 KG de aur
  • 1.800 Nopți de cazare
  • 410 Bilete la evenimente
  • 275 Abonamente la servicii medicale și abonamente stomatologice, Regina Maria, Medicover, Just Smile
  • 159 Ceasuri și bijuterii de lux

UPDATE 16:18 - În acest moment, eMAG a depășit valoarea vânzărilor de Black Friday din 2017. Încasările sunt de peste 361 de milioane de lei. Pe site mai sunt aproape 2 milioane e produse rămase.

UPDATE 15:50

UPDATE 14.07 - Peste 857 de milioane de produse au fost vândute de Black Friday la eMAG până în acest moment, valoarea cărora depășește 330,6 milioane de lei. Plata cu cardul este în creștere, dar într-un ritm foarte lent, ajungând la 33,81%.

Dacă ați apucat să vă cumpărați telefoanele, televizoarele, mașinile de spălat, laptopurile sau anvelopele de iarnă de care aveați nevoie și mai aveți ceva bani puși deoparte, aruncați un ochi și pe oferta de reduceri la concerte și pachete de experiențe. Iar dacă toate cardurile sunt goale, puteți să vă bucurați de Black Friday la eMAG în rate. Așa că, dacă nu ai bani acum, dar îți dorești ca Black Friday 2018 la eMAG să nu treacă pe lângă tine, poți apela la un card de credit. Timpul nu este pierdut pentru că eMAG și Raiffeisen Bank continuă și în acest an parteneriatul pentru carduri de credit cobranded. Dacă vrei să te bucuri de Black Friday în rate, poți lua cardul de aici.

Black Friday la eMAG - pachet Champions League

Am găsit ceva și pentru fanii fotbalului. Microbiștii și fanii înfocați ai Barcelonei...sau ai lui Tottenham au ocazia să vadă live finala Champions League. Nu mai aveți mult de aștptat, meciul este pe 11 decembrie, pe Camp Nou, iar pachetul pe care l-am găsit în oferta de Black Friday 2018 a eMAG vine cu 1 bilet la peluză, 2 nopți de cazare cu mic dejun inclus (într-un hotel de 4 stele). Poate fi achiziționat de aici.

UPDATE - 13.17 Valoarea totală a comenzilor de Black Friday la eMAG a depășit 315 milioane de lei, 33,79% dintre plăți fiind făcute cu cardul. S-au vândut 812.460 de produse, iar în stoc au mai rămas încă 2.187.540, care își așteaptă cumpărătorii. Vizitele pe mobil au ajuns la 77,03%, iar numărul maxim de vizitatori simultani a ajuns la 405.372 de persoane. Timpul total petrecut pe eMAG este echivalent cu 133 ani, 193 zile și 3 ore.

UPDATE - 12.28 Comandă înregistrată, comandă livrată - 5.000 de oameni își vor primi astăzi comenzile făcute pe Fashion Days, iar 5 dintre cei care vor posta în social media o poză cu produsele primite au șansa de a primi vouchere în valoare de 1.000 de lei pentru cumpărături. „Este păcat să nu ne bucurăm de viteză”, spune Robert Berza, CEO Fashion Days.

Până la ora 12, pe Fashion Days au fost înregistrate comenzi în valoare totală de 25.000.000 lei fără TVA.

În categoria fashion, eMAG a înregistrat o creștere de peste 150% la ceasuri, încălțăminte și fashion pentru copii.

UPDATE 11:29 eMAG a înregistrat vânzări de 240 de milioane lei după primele două ore de Black Friday, cu mult peste anul anterior. Până la finalul zilei eMAG estimează că va depăși ținta de 400 de milioane de lei anunțată inițial. Black Friday a început la eMAG la ora la 6:56, înregistrând un interes maxim în istoria evenimentului, ceea ce a dus la suplimentarea stocului de promoții, care va continua pe tot parcursul zilei. eMAG a înregistrat peste 3.200.000 de vizite până la ora 10:00.

Toată oferta eMAG este aici și poți consulta și recomandările noastre.

eMAG împreună cu 6.000 de magazine din Marketplace au pregătit o ofertă cu peste 3.000.000 de produse dintre cele mai variate categorii: telefoane, televizoare, frigidere, mașini de spalat, îmbrăcăminte și încăltăminte, laptopuri, produse pentru casă, jucării, articole sportive, mașini și motociclete, ceasuri și bijuterii de lux, bilete la concerte și evenimete în țară și străinătate, vacanțe, experiențe inedite, abonamente de telefonie Vodafone, abonamente medicale, inclusiv pachete pentru nașteri.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

  • Primul milion de lei în 12 secunde
  • 6 milioane de lei în primul minut
  • 10 milioane de lei vânzari după 2 minute și 5 secunde
  • 100 de milioane de lei după 37 de minute

Produsele comandate cel mai rapid:

  • Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde
  • Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500 de bucăți în 43 de secunde
  • Anvelopa de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde
  • Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde
  • Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți în 64 secunde

UPDATE - 11.16 A fost confirmată ea mai mare comandă plătită la eMAG cu cardul bancar online - 130.000 lei pentru aproape un kilogram de aur. După ora 12, eMAG vine cu o nouă tranșă de produse, a anunțat Iulian Stanciu, CEO al eMAG. Vezi la cald cum se mișcă lucrurile în centrul de comandă al eMAG aici.

UPDATE 11:14 - Persoanele care cumpără de Black Friday pe eMAG și achită cu cardul lor Mastercard sau Maestro salvat în platforma sau în aplicația eMAG intră automat în cursa pentru câștigarea unui autoturism marca Mercedes-Benz GLC 250 Coupé. Campania se desfășoară exclusiv pe platforma online și în aplicația mobilă, în perioada evenimentului Black Friday, începând din data de 16 noiembrie și până pe 17 noiembrie, ora 2:00 AM. Mai multe detalii aflați de aici.

UPDATE - 10.35 Valoarea totală a comenzilor de Black Friday la eMAGa crescut până la 253.923.000 de lei. Au fost vândute 620.096 de produse, fiind rămase pe stoc încă 2.379.904. Angajații eMAGprocesează comenzile și au început deja livrarea produselor comandate de către primii clienți.

UPDATE - 10.00 În topul cumpărăturilor din coșul românilor sunt aurul și monedele, fiind cumpărate 1.683 de grame. Pachetele turistice rămân a fi la mare căutare de Black Friday la eMAG. Până la această oră, s-au vândut 1080 de nopți de cazare. Tot la categoria relaxare și divertisment, s-au făcut 193 de comenzi pentru bilete la evenimente. În topul celor mai solicitate comenzi sunt și cele de servicii medicale - 159 la număr. Nici până la această nu s-a vândut nimic din categoriile Cursuri și activități și Înfrumusețare.

UPDATE 9.47

UPDATE 9.47 - Ce au căutat femeile de Black Friday, cantitativ, pe eMAG: aspirator fără sac, scutece, șervețele umede, perie rotativă Rowenta și detergenți capsulă Ariel. În topul cumpărăturilor făcute de bărbați se numără SSD Kingston, telefonul mobil Huawei P20 Lite, scutece, detergenți capsulă Ariel și televizor Start Light. Cel mai bine vândut produs a fost dintotdeauna scutecele.

UPDATE 9:41

La eMAG au început livrările produselor achiziționate de Black Friday. Detalii găsiți și în acest material.

Stocurile se epuizează rapid, dar sunt mai multe produse care merită atenția ta. Toată oferta eMAG este aici și poți consulta și recomandările noastre.

Recorduri din prima oră de eMAG Black Friday:

  • Peste 200.000 de clienți în aplicație la ora startului
  • 8.200 produse vândute după primul minut
  • Secunda de vârf 6:57:13 s-au vândut 229 produse
  • Vânzarea primului milion de lei în 12 secunde

Produsele comandate mai rapid:

  • Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde - Vândute de eMAG Black Friday
  • Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 501 de bucăți în 43 de secunde
  • cauciucurile de iarnă Tigar Winter 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde
  • Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde
  • Samsung Galaxy S8, Orchid Grey , 1.000 de bucăți în1 min si 4 sec

Având în vedere interesul foarte mare promoțiile de eMAG Black Friday vor fi suplimentate pe tot parcursul zilei.

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 16 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.