Anunțul a fost făcut recent de către CEO-ul Consumer Technology Association într-un interviu acordat publicației VentureBeat.

Decizia de a muta show-ul de electronice cu totul în varianța online vine pe fondul creșterii numărului de cazuri de îmbolnaviri de Covid-19 la nivel mondial, organizatorii exprimându-și dorința de a asigura un nivel sporit de siguranță fanilor târgului. Totodată, din interviurile cu peste 10.000 de persoane din cadrul asociației, echipa lui Shapiro a aflat că o bună parte dintre aceștia nu ar dori să riște o prezență fizică în cadrul târgului de anul viitor.

Anual, târgul din Las Vegas atrage circa 180.000 de persoane pe durata sa și se organizează de peste 50 de ani. Prima ediție a târgului CES a avut loc în 1967, în New York, și a avut circa 17.500 de participanți și 100 de expozanți. Discursul care a marcat începutul târgului de electronice a fost susținut de Bob Galvin, președintele Motorola.

Potrivit lui Shapiro, în 2022 târgul ar putea avea o formă hibridă, offline și online, în funcție de modul în care evoluează îmbolnăvirile.

Noul format digital al târgului le va permite expozanților, participanților, jurnaliștilor și liderilor din tehnologie și interacționeze prin întâlniri virtuale.

Deja din luna aprilie organizatorii IFA, târgul de electronice de la Berlin, anunțau faptul că evenimentul din acest an nu va mai avea loc, la fel, în forma tradițională, în acel moment fiind mai multe variante luate în calcul pentru organizarea în siguranță a evenimentului.

Foto: https://venturebeat.com/