Grupul MOL a lansat un program destinat startup-urilor cu soluții din mobilitate, fidelizarea clienților, big data și retail.

Programul este destinat start-up-urilor ale căror soluţii se află în prezent într-o fază incipientă de dezvoltare și va fi lansat în luna ianuarie 2018 la Budapesta.

Startup-urile românești interesate de participarea în programul inițiat de MOL pot aplica până pe data de 23 octombrie. Se caută startup-uri care vor să își testeze soluţiile, chiar dacă sunt prototipuri sau MVP-uri.

După sesiunea de prezentări vor fi selectate 4-5 startup-uri care vor avea acces parţial la o bază de 10 milioane de clienţi internaţionali şi la o vastă reţea de retail.

La final de program, startup-urile vor putea încheia un parteneriat cu grupul ungar.

---

Te poți înscrie la cursuri gratuite de programare, design și comunicare la DevAcademy în București.

Academia informală a lansat înscrierile pentru cursuri, iar termenul limită este de 13 octombrie. Sunt puse la bătaie 7 luni de training gratuit pentru 80 de participanți.

Printre specializările pentru care sunt organizate cursuri se numără programare (Backend – ROR, Frontend), infrastructură și arhitectură de sisteme (SysOps), design web (UX Graphic Design) și comunicare online (Social Media Marketing).

Până în acest moment DevAcademy a reunit 3.000 de aplicanți și 10.000 de ore de învățare.

---

Lanțul de restaurant Calif lansează oportunitatea de a franciza brandul Condimental, a anunțat fondatorul său, Radu Tănase.

În cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit organizat de wall-street.ro, Radu Tănase a anunțat că va lansa franciza pentru Condimental de Calif, brandul premium deschis anul acesta.

Prima franciză va fi deschisă în aproximativ patru săptămâni în București, în zona Bucur Obor. Dorința fondatorului e ca brandul Condimental să ajungă în orașele mari, iar Calif să atingă tot restul țării, pe lângă orașele mari.

O franciză Condimental de Calif costă 15.000 de euro, ca un one time only fee, pe lângă care se vor adăuga redevențele și contribuții de marketing.

Pentru un antreprenor, investiția totală, cu tot cu sediu, ar putea ajunge între 120.000 și 170.000 de euro.

---

Fondatorul Fan Courier, Felix Pătrășcanu, face prima investiție în domeniul medical, în clinica Neuroaxis.

Aceasta este prima clinică integrată de neurologie din București și a doua din țară. Neuroaxis e prima investiție în domeniul medical al omului de afaceri Felix Pătrășcanu, fondator și CEO al FAN Courier. Fondatorul clinicii este medicul neurolog Dan Mitrea.

Clinica Neuroaxis reunește echipe de neurologi coordonate de medici de renume, cu experiență internațională, medici dedicați, care acoperă toate ariile neurostiintelor și ale domeniilor conexe: neurochirurgie, psihiatrie, psihologie, recuperare medicală, cardiologie sau chirurgie spinală.

Clinica dispune de trei cabinete de consultații, o sală de tratamente, un cabinet destinat investigațiilor ecografice vasculare, un cabinet destinat investigațiilor electromiografice (EMG) și un laborator de epileptologie destinat monitorizării video EEG și somnologiei.

Lansarea oficială va avea loc pe 5 octombrie.