În prima jumătate a anului, clienții Fashion Days au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei.

În perioada analizată, românii și-au dorit, cu precădere, produse din categoriile: pantofi sport casual, genți și accesorii, inclusiv ceasuri, și rochii.

În topul brandurilor adăugate în secțiunea FAVORITE s-au aflat: NEXT, GUESS, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.

Aproximativ 79% din articolele existente în secțiunea FAVORITE au fost adăugate de femei, fapt ce se reflectă și în comportamentul de achiziție; în mod obișnuit, 65% din clienții Fashion Days fiind femei.

În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienți au fost adăugate în secțiunea FAVORITE direct din aplicațiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă.

Utilizatorii aplicației mobile din cele trei țări în care este prezent brandul Fashion Days, România, Bulgaria și Ungaria, au preferat în unanimitate produsele brandului NEXT. Alte branduri vizualizate și salvate în secțiunea FAVORITE, mai ales prin intermediul aplicației mobile sunt cele de articole sportive, precum Puma, Asics și Nike.

Articolele pentru casă, dar și produsele mai scumpe, precum ceasurile, s-au regăsit, mai ales, în topul articolelor adăugate în secțiunea FAVORITE de pe desktop și din browserele pentru mobil sau tabletă.

Cum arată topul produselor preferate de români:

  1. Sandale argintii NEXT – adăugate de peste 300 de ori în secțiunea FAVORITE;
  2. Rochie cu imprimeu floral NEXT - adăugată de peste 250 de ori în secțiunea FAVORITE;
  3. Ceas Fossil – adăugat de peste 200 ori în secțiunea FAVORITE.

În materie de produse preferate, alegerile clienților Fashion Days din România, Bulgaria și Ungaria diferă, astfel:

Top produse preferate de clienții din Ungaria:

  1. Cizme de piele Bullboxer;
  2. Geantă shopper Levi’s;
  3. Ceas Fossil.

Top produse preferate de clienții din Bulgaria:

  1. Geantă de mână Mango;
  2. Cizme înalte Kimberfeel;
  3. Ceas Lacoste.

Potrivit analizei Fashion Days, preferințele clienților din secțiunea FAVORITE se reflectă în achizițiile pe care aceștia le fac ulterior, atât din punctul de vedere al categoriilor de produse, cât și al selecției de branduri.

„Listele cu produse favorite de pe platformele de shopping online, precum secțiunea disponibilă pe Fashion Days, reprezintă un instrument care ne ajută să identificăm cât mai corect preferințele clienților în materie de fashion, pe baza cărora putem să le oferim cea mai bună selecție de produse, în acord cu dorințele lor și urmând tendințele la care aderă.

Pentru că și prețul este un argument important în decizia de achiziție, clienții Fashion Days se pregătesc pentru campaniile pe care le organizăm, crescând numărul de produse pe care le adaugă în secțiunea FAVORITE în apropierea evenimentelor importante de discounturi cu circa 24%, față de o perioadă obișnuită. Astfel, clienții sunt notificați imediat ce produsele pe care și le doresc pot fi cumpărate la prețuri mai mici, sub bugetul estimat inițial”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Prețul mediu al unui produs adăugat de clienții Fashion Days în FAVORITE este de 150 de lei, iar cele mai scumpe produse dorite în ultimele șase luni au fost din categoria ceasurilor:

  • Ceas de damă Aviation, la prețul de 11.976 de lei;
  • Ceas bărbătesc Black&Coral Chrono Aviation, la prețul de 11.311 de lei;
  • Ceas de damă negru și argintiu cu diamante Eliro, la prețul de 10.696 de lei.

start-up.ro folosește unelte de marketing afiliat. Cumpărând prin link-urile de mai sus, site-ul nostru primește un comision din partea retailerilor pe care îi promovăm.