Având în vedere situația existentă, clienții vor avea parte de o analiză personalizată a cererilor, adaptată nevoilor acestora. Printre masurile care se pot lua pentru a veni in ajutorul lor se numara:

  • suspendarea penalităților
  • amânarea la plata a ratelor
  • extinderea perioadei de grație
  • reducerea temporară a ratei dobânzii practicate.

‘’Fiecare membru va analiza cererile de amânare a plaților, luând în calcul situația existentă și va gasi soluții benefice pentru fiecare client in parte. Am încredere că aceaste masuri vor atenua impactul potențial generat de volatilitatea veniturilor unora dintre clienții nostri. Vom mentine aceste masuri pe toata perioada necesara pana vom vedea primele semne concrete de imbunatatire a situatiei create”, a declarat Ionuț Stan, Presedinte al PCIFN.

Și o serie de bănci au luat măsuri pentru protejarea clienților în această perioadă. Citește aici măsurile.

PCIFN reprezintă marea parte a sectorului Instituțiilor Financiare Nebancare din segmentul creditelor “Online” cu valori medii de 1.000-2.000 Lei și cu termen scurt.

Membri PCIFN sunt Adwisers IFN SA, Ecofinance IFN SA, Extra Finance IFN SA, Ferratum Romania IFN SA, RoCapital IFN SA, Telecredit IFN SA, Viva Credit IFN SA

In anul 2019 membri PCIFN au acordat peste 250.000 de credite de nevoi personale pe termen scurt.