150 de participanți sunt așteptați la Impact Hub București în cadrul MeasureCamp Bucharest pentru a dezbate și găsi soluții la probleme ce apar la intersecția ariilor tehnice, precum digital analytics, data visualisation, data science, cu ariile specifice online marketingului, precum conversion rate optimization, advertising, tech-products optimization.

Evenimentul este susținut de Maastricht School of Management, una dintre cele mai apreciate școli cu programe EMBA din lume.

“Measure Camp este cunoscut la nivel internațional ca «unconference», un format de conferință cu totul diferit de ceea ce tot întâlnim în zona de digital și nu numai. El presupune ca speakerii să fie integrați cât mai bine ca participanți la eveniment și toată lumea să fie încurajată să discute liber și să contribuie sau chiar să conducă o sesiune de discuții pe o anumită temă”, explică Magda Baciu, Fondator - House Of Progress și organizator principal - MeasureCamp Bucharest.

O parte din discuții vor fi conduse de specialisti de renume precum:

    • Nicoleta Iordache - Head of Digital Intelligence & Analytics CheilDIA for Samsung Europe
    • Sjaun Wong - Analytics Director, Samsung UK
    • Alban Gerom - VP, Data & CX Technology Manager at Barclays
    • Peter O'Neill - Director of Analytics at Ayima
    • Krista Seiden - Vice President, Product Marketing & Growth at Quantcast, USA

Cele peste 70 de ediții organizate internațional până acum au adus împreună specialisti in digital analytics, data science, product management, conversion rate optimization, advertising și tech entrepreneur pentru a-i ajuta să înteleagămai bine potențialul datelor in creșterea unui business și pentru a invăța unii de la ceilalți.

Fiecare participant poate deveni speaker și poate propune un subiect de prezentare sau workshop, cadrul informal fiind unul dintre lucrurile care fac MeasureCamp productiv pentru cei care caută alternative la evenimentele cu prezentări one-way.

“Motivele pentru care formatul acesta este foarte apreciat sunt aplicabilitatea lucrurilor care se discută, atmosfera informală si intrunirea specialistilor din domenii domenii diferite dar sinergetice. Un mediu propice invătarii si inovației.

MeasureCamp adună persoane cu adevărat pasionate și care înțeleg că a lucra împreună cu alții la ideile lor, înseamnă să le dezvolți și pe ale tale”, adaugă Magda Baciu.

Distributia biletelor va fi realizata in 3 transe, in limita locurilor disponibile. Prima oportunitate pentru a obtine un bilet va fi pe data de 28 August, ora 11:00.

Measure Camp Bucharest va avea loc într-o singură ediție anuală, începând cu 2 noiembrie 2019.