Pachetele se adresează companiilor care caută să-și construiască un website de prezentare sau un catalog sau chiar opțiunea de LeasingWEB Hotelier, recomandată celor care dețin una sau mai multe unități de cazare.

Sistemul de leasing funcționează ca orice formă de creditare. În funcție de necesitățile specifice, business-urile pot alege între 3 pachete cu costuri și beneficii diferite, care pot fi achitate într-o perioadă cuprinsă între 6 și 24 de luni, în tot acest timp fiind asigurată mentenanța website-ului.

Pentru micii întreprinzători, LeasingWEB este un serviciu care permite controlul optimizat al costurilor lunare, începând cu realizarea site-ului, continuând cu alte beneficii conexe, cum ar fi sistem open source și securitate ridicată.

În plus, produsul dezvoltat de echipa clujeană oferă o soluție optimă pentru fiecare tipologie de business. În funcție de nevoile pe care le are business-ul și bugetul pe care îl alocă pentru prezența online, antreprenorul poate să opteze între 2 variante pentru site-ul companiei, o soluție personalizată integral după nevoile și obiectivele de comunicare stabilite sau o soluție standardizată, construită de echipa Klain după tipologia segmentul de piață.

“În cei 13 ani de activitate, identificăm constant nevoia firmelor mici și medii de a avea un site profesionist, care să răspundă cerințelor de business, dar și să fie intuitiv pentru consumator. Majoritatea antreprenorilor aleg o soluție mai eficientă ca și cost, care de multe ori nu se potrivește pentru afacerea lor, datorită constrângerilor financiare. De aceea am dezvoltat acest produs care permite realizarea site-ului într-un timp scurt și la costuri eficiente, și astfel permite micilor întreprinzători să își concentreze bugetul pe dezvoltarea produselor”, a declarat Valentin Bolboacă, directorul agenției Klain.

Procesul de achiziție este simplu, tot ce trebuie să facă un antreprenor este să intre pe site-ul LeasingWEB.ro și să solicite o ofertă sau să aleagă pachetul pe care-l consideră potrivit pentru el.

Ulterior, acesta va primi un email cu o serie de întrebări punctuale legate de nevoile business-ului, iar pe baza răspunsurilor și a unei analize inițiale, echipa Klain va veni cu o soluție potrivită. De aici, clientul trebuie doar să opteze pentru una dintre variante și site-ul intră în procesul de implementare.

”Un raport publicat în anul 2018 de Institutul Național de Statistică (INS) arătă faptul că un procent de doar 45,4% dintre companiile din România dețin un site propriu, chiar dacă 86,1% dintre acestea utilizează internetul în operațiunile de zi cu zi. Ne dorim să extindem produsul LeasingWEB în următoarea perioadă și spre alte servicii necesare business-uri pentru a avea o prezență online profesionistă, cum ar fi servicii de realizare a procesului de GDPR-ului pentru site-uri sau pachete complete de marketing online”, adaugă Valentin Bolboacă.

Agenția de digital marketing Klain este prezentă pe piață clujeană din 2007. Principalul obiectiv al agenției este de a ajuta firmele să genereze profit din prezența lor în mediul online, printr-un mecanism clar definit, folosind instrumente de măsurare a rezultatelor obținute din acțiunile realizate și procesul de vânzare.