Restaurantele din rețea au observat o creștere de 10% a bonului mediu, iar până la finalul anului grupul estimează atingerea pragului de 5 milioane de clienți.

Dinamica pozitivă ce a dus la creșterea cifrei de afaceri a Grupului City Grill cu 11% față de perioada similară a anului precedent este una organică și se datorează atât creșterii naturale a numărului de clienți, cât și investițiilor în tehnologizare ce au dus la o eficientizare a serviciilor oferite.

De asemenea, programul de fidelizare a clienților Out4Food, care a depășit 120.000 membri, rămâne un indicator de performanță, iar clienții acestuia generează 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună.

”Am fost avantajați în prima jumătate a anului și de vremea bună, care ne-a ajutat să deschidem mai devreme decât de obicei terasele. Dincolo însă de factorii pe care nu-i putem influența, precum vremea, ne bucurăm să vedem o creștere constantă a programului Out4Food, un barometru elocvent în fidelizarea clienților, dar și o dinamică pozitivă în creșterea calității serviciilor oferite, având în vedere investițiile din 2018 în dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa”, a declarat Daniel Mischie, CEO-ul grupului City Grill.

Prima jumătate a anului a fost marcată de investiții ce au depășit 1,5 milioane de euro, direcționate atât câtre modernizarea și consolidarea locațiilor existente, dar mai ales către deschiderea de noi spații.

Primul a fost noul restaurant Becker Brau, deschis în spațiul fostei fabrici de bere, cu o suprafață de 1.000 de metri pătrați și o capacitate totală de 500 de persoane. A urmat extinderea Hanului lui Manuc, cu un spațiu stradal, care se adresează tuturor celor în cătarea unor produse cu specific și ingrediente locale.

Anul acesta, grupul a ajuns la aproape 1.500 de angajați, de 30 de ori mai mult decât în 2004, când a fost deschis primul restaurant, devenind unul dintre angajatorii preferați din industrie, datorită longevității și siguranței locului de muncă, grupul City Grill fiind într-o dinamică permanentă, dar și datorită nivelului salarial și formării profesionale continue asigurate prin intermediul Academiei City Grill.

”Avem în vedere finalizarea investițiilor la Hanu’ Berarilor Casa Soare, care se ridică la 1 milion de euro, însă nu ne limităm la acestea. Suntem mereu în căutare de spații noi, de deschideri de noi restaurante, dar și de parteneriate la nivel național, inclusiv pe segmentul de furnizori, așa că atunci când se ivește oportunitatea unui colaborări care se potrivește filozofiei grupului nostru, suntem deschiși la noi investiții”, a precizat Daniel Mischie.

Pentru acest an, grupul estimează o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10 procente față de 2018, ajungând astfel la 42 milioane euro.

Grupul City Grill este unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală de restaurante. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanu’ Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café.