Creșterea categoriei TV de pe evoMAG.ro este raportată la perioada similară a anului trecut.

„Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne așteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% față de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creștere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorința românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât și de oferta diversificată pe care o vom avea și în continuare pe această categorie de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Categoria TV înregistrează de la începutul anului și o creștere a prețului mediu de achiziție, o consecință inclusiv a creșterii puterii de cumpărare a românilor. Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor, dacă acesta are tehnologie de ultimă generație. Prețul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.500 de lei, în 2017, la peste 1.800 de lei anul acesta.

Campionatul Mondial de Fotbal Rusia 2018

În Rusia va fi ediţia cu numărul 21 a competiţiei, a cărei istorie a început în Uruguay, în 1930. Ultima ediţie de Campionat Mondial a avut loc în Brazilia, în 2014.

Trofeul - Cupa Mondială - este fabricat din aur pur, are o bază de 13 cm şi două fragmente de malachit încorporate în ea. Compoziţia reprezintă doi fotbalişti care, inspiraţi de victorie, ridică globul pământesc. Pe postament sunt gravate denumirile ţărilor învingătoare în cele 20 de ediţii precedente ale Cupei Mondiale FIFA.

Campionatul Mondial din Rusia începe în joi, 14 iunie cu meciul de deschidere dintre țara gazdă și Arabia Saudită și se încheie duminică, 15 iulie, cu marea finală. 32 de echipe vor lua startul în competiția din Rusia, unde se vor disputa în total 64 de partide pentru a afla ce națională va ridica trofeul.