Am găsit o listă de cărți de business sugerate de diverși vorbitori care au urcat pe scena conferințelor TED și care ar putea fi cadouri de Crăciun foarte inspirate pentru prietenii sau apropiații care își doresc o schimbare în următorul an.

Minority Leader, de Stacey Abrams – o carte recomandată de speakerii TED chiar dacă ești interesat de politică sau nu. Este un volum despre leadership și despre depășirea provocărilor de orice natură în orice comunitate ai face parte. Vei afla cum pasiunea ta este cheia către reușită.

Dare to Lead, de Brene Brown – volumul a fost pe lista New York Times, fiind chiar primul în top. Ce poți învăța din el? Că trebuie să fii îndrăzneț, să ai idei bune pe care să le pui în aplicare, să ai curaj.

Creativity, Inc., de Ed Catmull – volumul este un alt titlu aflat pe lista New York Times. Este o carte despre cum să construiești o cultură care să susțină și să dezvolte creativitatea. Doar este scrisă de cofondatorul și fostul președinte Pixar, Ed Catmull. Este un must read pentru cei care au funcții de management sau antreprenorii care au echipe pe care doresc să le conducă spre noi culmi ale originalității. Poți cumpăra versiunea în limba română a cărții pentru a o dărui cadou de Crăciun de aici. Versiunea în limba engleză este aici.

Alibaba: The House That Jack Ma Built, de Duncan Clark – o carte savuroasă și plină de învățăminte în care se povestește viața și parcursul profesional al lui Jack Ma, fondatorul Alibaba. Cum a reușit să ajungă la acest nivel și să construiască un gigant în ecommerce? Cum a reușit să mențină supremația Alibaba în toți acești ani? Cum va crește Alibaba acum că Jack Ma s-a retras de la conducerea sa? Poți trece acest volum pe lista de cadouri de Crăciun și-l poți cumpăra de aici.

Rebel Talent, de Francesca Gino – rebelii nu au o reputație prea bună, de obicei. Însă acest volum vine să arate cum rebelii pot inova cu adevărat și pot schimba regulile jocului pentru a crea oportunități și aduce schimbări în domeniul în care activează. Găsești cartea aici.

Taking the Work Out of Networking, de Karen Wickre – în lumea de business și a startup-urilor networking-ul este văzut ca o activitate prea puțin plăcută, în anumite situații, însă necesară. Cartea vine cu o abordare interesantă care le poate fi de ajutor persoanelor introvertite dar și celor care caută modalități diferite de a interacționa cu necunoscuți care le pot oferi ajutor în business.