Pentru al doilea an consecutiv, în campania de Black Friday, clienții Miele își aleg singuri reducerile.

Tot de au de făcut e să acceseze site-ul Miele, unul dintre cei mai mari producători de echipamente electrocasnice premium și să voteze produsele pe care și le doresc cel mai mult.

Echipamentele ce primesc cele mai multe voturi vor fi și cele care vor beneficia de cel mai ridicat discount de Black Friday 2019 la Miele, de 35%.

În 2018, cel mai votat echipament Miele de Black Friday a fost stația de călcat Fashion Master, dotată cu fier de călcat cu talpă de tip fagure, antiaderentă și Steamer.

Black Friday 2019 la Miele: 2 săptămâni de reduceri

Și anul acesta, Black Friday ține 2 săptămâni la Miele. Astfel, de pe 15 și până pe 30 noiembrie, clienții vor descoperi reduceri unice, la o selecție de produse ce acoperă întreaga gamă de electrocasnice.

De exemplu, noua generație 7000, lansată la începutul acestui an, transformă procesul de curățenie într-o adevărată plăcere.

Toate echipamentele pot fi conectate la WiFi și, astfel, controlate prin intermediul telefonului mobil. Utilizatorii vor ști cu exactitate perioada rămasă până la finalizarea unui proces, câștigând timp liber pentru ei.

În același timp, senzorii instalați în aceste produse gestionează automat cantitatea de consumabile necesare unui rezultat perfect, ceea ce duce la economii, atât de curent electric, dar și de impact asupra mediului înconjurător.

Și, pentru că momentele de relaxare oferite de produsele Miele merită savurate, noua linie de espressoare este, de asemenea, pe wishlist-ul Black Friday 2019. Cele mai dorite sunt cele freestanding, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a alege din peste 20 de rețete preinstalate, în timp ce anumite modele din Generația 7000 pot crea rețete personalizate, printr-un proces de testare a diferitelor combinații de cafea.

Black Friday 2019 la Miele - poți testa produsele

Discounturile de Black Friday continuă și pentru alte categorii, pe care clienții le pot descoperi atât în magazinul online Miele, dar și în showroom-uri, unde pot și testa fiecare echipament în parte. Campania se va derula, de asemenea, în toate magazinele proprii și exclusive Miele, precum și la majoritatea partenerilor din rețeaua națională: eMAG Marketplace și shop-uri partenere.