Pentru că a venit toamna și ne-am întors la birou și în fața calculatoarelor, ne-am gândit să începem primul webinar BizTool.ro de după vacanța de vară vorbind despre cum să comunicăm pe limba oricui, eficient și fără a intra în conflicte.

Aveți acces gratuit la acest webinar gratuit intrând pe paginile de Facebook ale BizTool.ro, start-up.ro și Viața de freelancer, joi, 26 septembrie, de la ora 16.

Este primul webinar din sesiunea de toamnă pe care-l vom oferi sub umbrela BizTool.ro și în parteneriat cu Viața de freelancer, comunitatea care-i ghidează pe profesioniștii din industriile creative pe drumul spre construirea unui business sustenabil și de succes.

Sprijinim comunitatea de antreprenori din țara noastră prin materialele pe care le realizăm pe start-up.ro precum și prin marketplace-ul de servicii BizTool.ro, unde poți să găsești consultanți și specialiști care te pot ajuta în dezvoltarea afacerii tale.

Ești consultant și vrei mai mulți clienți? Intră în comunitatea Biztool.ro, oferită de start-up.ro, aici.

Webinar gratuit BizTool.ro & Viața de freelancer, joi, 26 septembrie

Așadar, vă așteptăm să ne priviți live, joi, 26 septembrie, începând cu ora 16, la cel de-al șaselea webinar gratuit BizTool.ro & Viața de freelancer.

Alături ne este Costin Cadelcu, trainer în comunicare, certificat Process Communication Model și are o experiență de peste 12 ani în digital marketing, comunicare, people și project management.

De la el vom afla cum să comunicăm mai bine cu persoanele din jur, fie că sunt angajați, colegi de serviciu, parteneri de business, furnizori sau clienți.

Claudiu Jojatu, specialist digital și cofondator al proiectului Viața de freelancer, alături de care am discutat în primul webinar despre cum îți faci strategia de business, va fi gazda acestui webinar.

Ce veți afla de la Costin Cadelcu, joi, pe 26 setepmbrie, de la ora 16, în cadrul webinarului gratuit:

    • ce este Process Communication Model;
    • cum comunicarea e un factor cheie în succesul echipelor;
    • cum să folosești Process Communication Model ca să reduci conflictele, să transmiți mai ușor mesajele și să fie armonie mai bună în echipă.

Webinar gratuit - Costin Cadelcu te învață să comunici pe limba oricui

Costin are o experiență de peste 12 ani în marketing și comunicare și este trainer certificat în Process Communication Model. ”Mi-am propus să aduc valoare companiilor, dar și persoanelor fizice printr-o mai bună înțelegere a comunicării dincolo de un dialog obișnuit”, spune Costin.

Din punctul său de vedere, comunicarea este un factor cheie în succesul de zi cu zi, iar modul în care comunicăm poate face diferența între succes și eșec, între o zi pierdută și cea mai productivă zi, între bucuria de a face ce ne place sau stresul că nu reușim să ne înțelegem cu cei din jur.

”Consider că timpul este cea mai importantă resursă pe care o tranzacționăm în fiecare zi și este crucial să ne folosim corespunzător de el, mai ales că este limitat. De aceea, o comunicare eficace și eficientă poate avea un impact major în performanțele individuale sau de echipă, prin optimizarea timpului și nu numai”, afirmă el.

Process Communication Model este un tool de profilare, primul instrument bazat pe comportamentul uman, ce are la bază 6 tipuri de personalitate ale căror caracteristici, dacă sunt cunoscute și utilizate în mod corespunzător, ne ajută sa vorbim pe limba celorlalți, să diminuăm semnificativ nivelul de stres și sa avem relații de colaborare de calitate cu ceilalți. Modelul este validat internațional încă din anii 70 în comunitatea de analiză tranzacțională și chiar psihoterapie, fiind utilizat de companii precum NASA în recrutarea și selecția angajaților sau de soții Clinton în campaniile electorale.

Costin Cadelcu este și unul dintre specialiștii pe care îi regăsiți pe platforma BizTool.ro, oferindu-vă soluții pentru o mai bună comunicare în cadrul organizației, managementul conflictelor, motivarea angajaților, gestionarea stresului.

Ora transmisiunii în direct: 26 septembrie, ora 16

Poți învăța de la Costin câteva trucuri esențiale pentru a spori gradul de satisfacție a angajaților la locul de muncă.

Așa că, pune pe hârtie toate detaliile pe care dorești să le afli și care și se par relevante pentru a-ți construi strategia de comunicare, și întrebările pe care dorești să i le adresezi lui Costin și vom încerca să-ți oferim răspunsuri în cadrul webinarului pe care-l vei putea urmări joi, 26 septembrie, de la ora 16, pe paginile de Facebook ale BizTool.ro și start-up.ro.

Ai o întrebare? Las-o mai jos, în formular, sau pe Facebook-ul BizTool.ro sau start-up.ro. Le vom centraliza pe toate și vom răspunde la ele joi, pe 26 septembrie, începând cu ora 16. Poți întreba și în timp real în timpul transmisiunii.

Ne găsești pe YouTube aici.