În ziua de azi, construirea unui brand nu mai este o activitate destinată doar celebrităților. Un brand puternic te poate ajuta să ieși în evidență pe o piață extrem de competitivă și să ajungi să câștigi mai ușor parteneri de afaceri și, mai ales, clienți.

Și după cum spuneam, unele dintre cele mai mari și mai cunoscute banduri vin pe piață cu un set de trăsături ușor de identificat. Sunt câteva modalități în care poți ajunge să ai un brand la fel de ușor de recunoscut precum al giganților, dar ca să fii sigur că îți construiești un brand puternic pentru afacerea ta, poți apela la ajutorul specialiștilor în design, logo-uri, strategie și comunicare listați pe BizTool.ro, proiect powered by start-up.ro, o platformă de tip marketplace pentru conectarea antreprenorilor cu specialiștii din web design, programare, hosting, birocrație, taxe, advertising sau branding.

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

Primul pas: dezvoltă elementele de bază ale brandului

Una dintre cele mai mari provocări prin care trece orice nou antreprenor este aceea de a câștiga încrederea oamenilor în brandul său. De aceea, este cazul să pornești de la propriul brand – care reflectă personalitatea ta, cu ansamblul abilităților tale, succeselor, dar și greșelilor, al modului în care interacționezi cu persoanele din jur.

Stabilește încă de la început care sunt valorile care definesc brandul tău și ce cunoștințe din industrie îi alături.

Ana-Maria Udriște, avocatul care face Dreptul să fie simplu și-ți explică de ce ai nevoie să planifici pe termen lung

Iar ca să pornești încă de la început la drum cu o strategie bine pusă la punct, cere-i sfatul unuia dintre specialiștii în branding listați pe platforma BizTool.ro. Ei pot crea pentru tine o identitate vizuală a brandului tău. De exemplu, lucrează cu un graphic designer pentru a crea un logo, dar și elementele de imagine (culori, fotografii) ale brandului tău. Nu în ultimul rând, poți angaja un programator web care să-ți realizeze un site personalizat.

Cum să construiești un brand pentru afacerea ta - pasul doi: adună o comunitate

Tot ceea ce spui și faci în mediul online ar trebui să se alinieze valorilor și cunoștințelor care ți-au definit, încă de la început, brandul. Iar pentru a duce vorba despre business și brandul tău, trebuie să creezi conținut (util, ușor de citit, care să-ți demonstreze expertiza, să aibă un scop clar, să se concentreze pe lucrurile de care audiența are nevoie) și să fii prezent în social media.

Te invităm să fii unul dintre specialiștii listați pe BizTool.ro! Înscrie-te direct sau contactează-ne pe office@biztool.ro pentru detalii.

Însă prezența în social media nu se rezumă doar la un mesaj însoțit de o fotografie. Pe lângă acestea trebuie ca un business să aibă o întreagă strategie de promovare și o campanie de marketing care să o implementeze atât în online, cât și în oflline.

Gabriela Bejan, omul de Marketing, priceput la scris și la vorbe: ”construiește planificat, cu obiective clare în minte”

Poți apela la unul dintre specialiștii în marketing digital prezenți pe BizTool.ro pentru a le cere sfatul în realizarea unei campanii de marketing de succes care te poate ajuta să construiești un brand pentru afacerea ta.

Pasul trei: găsește oportunități prin care-ți poți promova brandul

Articolele de blog și promovarea în social media rămân cruciale și în această etapă. În plus, pe măsură ce vei deveni mai cunoscut, vei putea atrage pe site-ul creat de un web developer special pentru tine, și guest post-uri ale unor influenceri din industrie.

BizTool.ro: Alexandra, artistul care-ți va face logo-uri memorabile

Activitățile de networking nu trebuie pierdute din vedere, fiind un mijloc foarte bun pentru a aduce în fața brandul tău și de a vorbi despre afacerea ta.

Însă pentru a construi un brand puternic pentru afacerea ta este cel mai bine să apelezi la ajutorul profesioniștilor. Pe BizTool.ro îi regăsești mai ales în categoria Brand awareness, însă cere-le și experților în business, avocatură, contabilitate, SEO, precum și programatorilor web sau de mobile care vă ajută să traduceți procesul de business într-un proces IT, realizând site-ul sau aplicația care vor aduce afacerile voastre în fața clienților.

Oricine dorește să afle mai mult sau să ofere o sugestie de schimbare, poate trimite un mesaj la office@biztool.ro. Pagina de Facebook a proiectului poate fi găsită aici.

Te invităm să fii unul dintre specialiștii listați pe BizTool.ro! Înscrie-te direct sau contactează-ne pe office@biztool.ro pentru detalii.