Planul startup-ului de trotinete electrice vizează operațiunile din Franța, compania anunțând intrarea în Paris încă din vara anului trecut.

Dacă vrei să afli cum va arăta orașul viitorului, citește această analiză despre economie și cum va fi ea dată peste cap de tehnologie.

Astfel, Bird și-ar dori să ajungă să dețină în Paris cel mai mare birou al său pe pe piața europeană, startup-ul care pune la dispoziția utilizatorilor trotinete electrice dorindu-și să angajeze acolo 1.000 de persoane în următorii doi ani, după cum scriu jurnliștii TechCrunch.

Se pare că Parisul este o miză destul de importantă pentru americani. Chiar dacă este mai mic, ca întindere, comparativ cu San Francisco, Paris are o densitate mai mare a locuitorilor, deci a potențialilor clienți Bird. Și cum numărul turiștilor care vizitează capitala franceză este foarte mare (în 2018, Paris a înregistrat 40 de milioane de turiști, un număr record pentru oraș), Bird nu ar putea pierde ocazia de a avea acolo un puternic hub de business.

De altfel, în Paris sunt prezente 12 companii care oferă servicii de închiriere de scutere, printre cele mai cunoscute numărându-se Lime, Bird, Jump.

La începutul anului apăruse informația conform căreia, Bird, startup-ul de trotinete electrice, ar putea încheia o nouă rundă de investiții, de 300 de milioane de dolari, într-o rundă Seria C.

Startup-ul de trotinete electrice Bird a devinit unicorn la sfârșitul lunii mai 2018, când era evaluat la peste un miliard de dolari.

Foto: TechCrunch