În următorii patru ani, Bookster, un business social fondat de Bogdan Georgescu și Alexandra Stroe în urmă cu 5 ani, își propune să își dubleze numărul de abonați și să aducă lectura în cât mai multe companii din România.

"Obiectivul nostru este să ajungem la 100.000 de abonați în 2022. Avem deja 54.000 de abonați, cu 4.000 mai mult decât estimasem pentru 2018. Creșterea din acest an a avut un ritm mai alert decât așteptările noastre; o mare parte din această creștere este dată de deschiderea spre IMM-uri (întreprinderile mici și mijlocii), pentru care anul acesta am creat un pachet special”, afirmă Alexandra Stroe, cofondatoarea Bookster.

Fiecare abonat al bibliotecii are un cont personal prin care are acces la peste 75.000 de cărți, articole, studii de caz și materiale video. Lecturile pot fi citite online și cărțile pot fi comandate, urmând a fi livrate săptămânal la birou. Angajații aleg să citească despre dezvoltare profesională și personală, hobbyuri sau beletristică. În medie, un angajat citește 12 cărți pe an.

Serviciul de recomandare personalizată și livrare la birou este oferit exclusiv companiilor. Abonamentul costă între 3 și 5 euro de persoană pe lună, în funcție de numărul total de angajați ai companiei.

Citește și despre Bookster pentru IMM-uri, următorul pas al lui Bogdan Georgescu.