Ce aduce NEOcont persoanelor fizice: cont bancar care poate fi folosit imediat, card de debit primit acasă, posibilitatea plății cu cardul (inclusiv facturi, taxe și impozite) sau cu telefonul, informații despre banii din cont și tranzacții, respectiv posibilitatea de a trimite sau solicita bani.

NEOcont este una dintre facilitățile noii platforme digitale a băncii, NEO, platforma pregătită de lansare după depășirea actualului context social și economic, respectiv odată cu revenirea la business as usual. NEOcont este lansat acum pentru că banca a devansat calendarul proiectelor pentru perioada următoare, așa încât să ajute persoanele care au nevoie de un cont bancar, fără a mai face un drum la BT.

Prin NEOcont o persoană își poate deschide de la distanță un cont curent BT în lei și poate alege să primească acasă, prin curier, un card de debit. De asemenea, își poate descărca gratuit pe telefon aplicația BT Pay, pentru înrolarea în aplicație a cardului. Odată înrolat, în aplicație apare cardul în format digital, iar clientul poate face cumpărături plătind cu telefonul, poate verifica banii din cont și plățile.

Pentru deschiderea și administrarea contului, respectiv pentru emiterea cardurilor care pot fi comandate prin NEOcont banca nu percepe niciun comision.

Cont la BT în 6 pași:

  1. Accesarea paginii NEOcont de pe siteul BT și parcurgerea etapelor până la apelarea video a băncii;
  2. Încărcarea fotografiei cărții de identitate a persoanei care dorește NEOcont; completarea unor informații (telefon mobil cu număr din România, email), realizarea unui selfie și încărcarea pozei;
  3. Apelarea video a NEOechipei de Customer Care, prin accesarea linkului primit prin email; este necesară verificarea prealabilă a funcționarii webcam-ului și microfonului telefonului/laptopului/calculatorului;
  4. Semnare electronică;
  5. Primirea prin email a documentelor care confirmă deschiderea contului la BT;
  6. Primirea prin mesaj pe telefon a IBAN-ului contului.

Carduri și banking pe telefon pentru viitorii clienți BT:

Cardul Visa Classic: este un card de zi cu zi, care asigura accesul la banii din contul curent. Este cunoscut drept “card de salariu” și este cel mai solicitat și folosit card al băncii. Studenții pot solicită cardul BT OmniPass.

BT Pay: aplicația oferă posibilitatea de plăți contactless cu telefonul, verificarea tranzacțiilor și a banilor din cont, posibilitatea de a trimite/primi bani către/de la persoanele din agenda telefonului care folosesc BT Pay, gestionarea facilă a cardurilor etc. Aplicația poate fi descărcată din Google Play Store sau App Store, pe smartphone-uri cu Android și iOS și presupune adăugarea în format digital a cardului.

Cum ajută NEOcont noii clienți:

  1. Obțin un cont bancar în lei, care poate fi folosit imediat. Acesta trebuie comunicat, de exemplu, pentu a primi bani. IBAN-ul se primește prin SMS odată cu solicitarea NEOcont.
  2. Cardul vine direct acasă, prin curier.
  3. Pot plăti cu cardul comenzile făcute online la comercianți.
  4. Facturile de utilități, taxele și impozitele pot fi plătite de acasă, folosind cardul pentru a plăti direct pe siteurile furnizorilor, respectiv alte siteuri oficiale pentru alte tipuri de plăți
  5. Cu BT Pay, aplicație descărcată gratuit: clienții plătesc direct cu telefonul la comercianți, nu mai e nevoie de card fizic sau de numerar; au acces la informații despre banii din cont și tranzacții, pentru organizarea bugetului; pot trimite și solicită bani de la persoanele din agenda telefonului care sunt clienți BT, dar și către alte persoane, caz în care este nevoie să cunoască IBAN-ul lor; pot face plăti în lei către orice cont bancar din România. Banii trimiși din contul personal BT către alt cont BT se primesc imediat.