Potrivit oficialilor rețelei de hipermarketuri, primul magazin conectat la platformă este Auchan Cotroceni. În scurt timp, toate magazinele din București aflate în aria de acoperire actuală a Uber Eats vor ajunge să ofere acest serviciu.

Clienții Uber Eats vor putea comanda din aplicație meniurile speciale Auchan, urmând a primi produsele într-un timp foarte scurt. Meniurile sunt disponibile pentru clienți și în sistemul Auchan Click&Collect, prin comandă pe site-ul lamasa.auchan.ro și ridicare direct din magazin, în 30 de minute.

Gama de meniuri nou lansată cuprinde 25 de feluri de mâncare din bucătăria românească, precum și din bucătăria internațională. Toate meniurile sunt gătite zilnic în laboratoarele specializate de gastronomie tip restaurant din magazinele Auchan.

”Vrem să facem și mai mult pentru clienții noștri din perspectiva gamelor, serviciilor și experienței și am decis să ducem la un un nou nivel gastronomia Auchan, asociindu-ne cu liderii mondiali ai livrării rapide, pentru a deveni cei mai buni, în domeniul bucătăriei calitative și accesibile. Preparatele sunt produse în laboratoarele noastre de gastronomie tip restaurant și vor fi accesibile tuturor, la prețuri foarte bune, fie cu livrare, mulțumită parteneriatului cu platforma Uber Eats, fie în sistem de ridicare personală - Click&Collect, prin comenzi pe site-ul lamasa.auchan.ro”, afirmă Tiberiu Dănețiu, Director Inovație în cadrul Auchan Retail România.

”Peste tot în lume, aplicaţia Uber Eats oferă restaurantelor acces la mai mulţi clienţi și la date statistice care le pot ajuta să crească și să se adapteze pe piaţa de livrare a mâncării, aflată în plină creştere”, spune și Răzvan Voicu, Manager Operațiuni Uber Eats România.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan, suprafața totală netă de vânzare fiind de peste 280.000 metri pătrați.