"Am vrut să aduc ceva nou acolo unde s-a putut până acum, profesia avocaților fiind una foarte veche și rudimentară.", a spus Ana-Maria Udriște în roller coaster-ul în care am pus-o în cadrul campaniei Shake the World.

Despre antreprenoriat spune că e ca un roller coaster. "Exact ca acum, ai hopuri și te ridici și cazi și cobori și trebuia să aduc ceva nou într-o industria foarte veche. Promitem să facem dreptul foarte simplu și pe înțelesul tuturor."

Antreprenorii sunt cei care mișcă lucrurile și care fac ca lumea pe care o știm să nu mai arate la fel. Din acest motiv am decis să provocăm o serie de antreprenori locali la provocarea "Shake the World". Adică un interviu-fulger într-o tură de roller coaster. Am vrut să-i luăm prin surprindere și să vedem cum ideea sau afacerea lor zguduie lumea.

Cele trei întrebări la care au avut de răspuns antreprenorii sunt:

1. De ce crezi că afacerea ta poate să zguduie lumea?

2. Cum ai convinge un investitor să își scuture buzunarele?

3. Cum ți-au influențat călătoriile modul în care vezi lumea din jur?

Interviul-fulger cu ea poate fi văzut în clipul de mai jos.

---

Campania "Shake the World" e realizată în colaborare cu Vodafone. Descarcă Vodafone Shake, activează ofertele gratuite și poți câștiga excursii în destinații de top. Săptămânal poți câștiga 10 GB, opțiunea Video, opțiunea Social și câștigi kilometri prin care poți ajunge la Berlin, Paris, Roma, Londra, Amsterdam, Barcelona.