Cei 50 de antreprenori și-au modelat ideea de afacere în contextul a 9 workshopuri intensive și a 4 sesiuni de Brainstorming nights și se pregătesc pentru concursul în urma căruia 16 afaceri vor fi selectate pentru incubare.

Ilfov Business Hub este fondat de către Consiliul Județean Ilfov din dorința de a stimula mediul de afaceri din regiune, iar activitatea incubatorului este gestionată de către Loop Operations, o companie de consultanță cu experiență în incubarea start-up-urilor, care a atras finanțări de peste 75 de milioane de Euro.

Detalii despre programul Ilfov Business Hub puteți afla din acest material.

Pentru a marca finalul etapei de preincubare, reprezentanții Ilfov Business Hub deschid luni, pe 24 februarie, seria de conferințe dedicate anterprenorilor și investitorilor din regiunea București-Ilfov cu dezbaterea ”Afacerea mea, încotro? Modalități de dezvoltare a afacerii”. Aceasta va avea loc la sediul Consiliului Județean Ilfov, str. dr. Ernest Juvara nr. 3, București, începând cu ora 18.

Evenimentul se dorește a fi o oportunitate de a-i cunoaște mai bine pe creatorii proiectului Ilfov Business Hub, respectiv Consiliul Județean Ilfov, în calitate de fondator și Loop Operations, administratorul Hub-ului, dar și de a avea o discuție deschisă și aplicată despre campanii de succes de crowdfunding, despre dezvoltarea unui produs inovativ și despre ce presupune un pitch câștigător, vom afla cum se dezvoltă o aplicație pe piața globală, dar și cum pregătim o companie pentru exit.

În cadrul discuției vor fi prezenți Vlad Măcelaru, designerul ochelarilor Clark care folosesc realitatea augmentată, Claudiu Petria, cofondator Questo, aplicația care revoluționează turismul și care a primit premiul la ONU pentru cea mai disruptivă aplicație, Dan Crivăț fondator Trade X, o companie specializată pe consultanță în transfer de de afaceri.

Va vorbi și Daniel Văduva, creatorul boxei Sound Heroes, care a strâns peste 7 milioane de dolari în campanii de crowdfunding (deși în cazul boxei încă nu au reușit să livreze produsele comandate în cadrul campaniei de pe Indiegogo nici după 3 ani, cel mai nou uptate, din data de 14 februarie, anunțând întârzierea livrărilor, din nou, de data aceasta creatorii boxei oferind ca motiv problemele cauzate de coronavirus).

Participarea la conferință este gratuită, dar se face exclusiv prin înscrierea la acest link, în limita numărului de locuri disponibile.