Rețeaua a ajuns la peste 20.000 de clienți care trec pragul zilnic cafenelelor deschise sub acest brand. Totodată, anul trecut au fost deschise 40 de noi locații, rețeaua 5 to go numărând un total de 100 de cafenele.

”În 2018, cifra de afaceri a ajuns la 5,5 milioane de euro la nivelul întregului grup 5 to go, aproape dublă față de anul precedent, când a însumat 2,8 milioane de euro. În plus, obiectivul de creștere a numărului de locații până la 100, la finele lui 2018, a fost îndeplinit cu succes, cu 2 luni mai devreme, iar 5 to go a cucerit două noi orașe anul precedent, Târgoviște și Câmpina, și și-a extins prezența în alte două orașe, Constanța și Iași”, spun fondatorii rețelei, Radu Savopol și Lucian Bădilă.

”Anul 2019 va fi un an al provocărilor, în care ne dorim să extindem gama de produse, crescând și valoarea medie a unui bon, și să dezvoltăm concepte noi de locații. Și, obiectivul pentru următorii doi ani este să deschidem încă 100 de unități 5 to go în România, dar și să trecem de granițele țării. Calitatea este o preocupare continuă pentru noi, așa că în 2019 vom investi într-o platformă de e-learning care va face mai rapid procesul de învățare a noilor barista, de acomodare cu standardele de rețea și de perfecționare”, a precizat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Anul 2019 a început cu lansarea unui nou concept, Coffee Studio by 5 to go, marcată prin deschiderea unei noi locații, la parterul IRIDE Business Park.

”Proiecte inedite și cât mai multe francize, asta-mi doresc eu să se întâmple cu 5 to go în 2019, după un 2018 creativ și neașteptat de frumos. Am dezvoltat trei noi concepte în anul precedent, Divizia Mobilă, Coffee Spot și Drive Thru, am adăugat în meniul nostru gama de siropuri Private Label și gama Coffee for Home”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.

Brandul 5 to go a luat naștere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari. Patru ani mai târziu, 5 to go depășește 100 de locații deschise în 12 orașe din țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Franciză cafenea – patru branduri în care poți investi